Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Lente-deal: Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Tijdens corona steeg het gebruik van Zoom met 2900%, maar de meeste ondernemers stappen nu weer in de auto als ze een grote klant willen binnenhalen.

Ze denken dat het een moetje is om persoonlijk langs te gaan voor elk verkoopgesprek, en beleefd te nippen aan bitterzure kantoorkoffie in een plastic bekertje.

Maar dat is nergens voor nodig. Het is mogelijk om te verkopen op afstand, en in dezelfde tijd meer gesprekken te voeren die ook nog eens vaker een JA opleveren.

Want stel je eens voor dat je elke maand 1 dag in je agenda inplant.

Dat je op die dag achter elkaar al je verkoopgesprekken in één keer doet. Gewoon aan de telefoon of met Zoom.

En dat je na iedere call meteen een factuur kan sturen van een paar duizend euro.

Waarna je de rest van de maand over hebt voor je marketing, voor jezelf en voor je gezin.

Hoeveel tijd zou je dan besparen? Hoe veel extra omzet zou je maken als er meer verkoopgesprekken in een dag passen?

Dit lijkt misschien een overpromise. Maar in mijn business doe ik het al jaren zo.

In 14 jaar tijd ben ik nog nooit naar een klant toe gegaan voor een verkoopgesprek.

Mijn gesprekken deed ik eerst altijd per telefoon, en nu vaak via Zoom.

In mijn calls verkoop ik masterminds van 19.000 en 24.000 euro.

93% van de klanten in mijn calls zegt JA en betaalt dan binnen 1 week de factuur.

En ik realiseerde me opeens: ik heb nog nooit een volledige training gegeven over mijn methode van verkopen via gesprekken.

Terwijl het een van de meest relevante sales-technieken is voor de komende jaren.

Ik heb de code daarvan al jaren geleden gekraakt.

We hebben even uitgerekend wat die calls tot nu toe hebben opgeleverd: met mijn verkoopgesprekken heb ik de afgelopen jaren 733.000 euro omzet binnengehaald.

Daarom introduceer ik nu mijn complete aanpak voor het voeren van succesvolle verkoopgesprekken op afstand.

Ik stel je voor aan mijn online training: Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken.

Je leert in de training een evergreen ondernemersvaardigheid: met goede verkoopgesprekken kun je de komende jaren tonnen omzet maken.

Wat je ontdekt in deze online training:

  • Hoe je de allerduurste diensten verkoopt zonder korting te geven.
  • Hoe je voorkomt dat klanten in de weerstand schieten zodra ze merken dat het een ‘commercieel’ gesprek gaat worden.
  • Hoe je dit dodelijke zinnetje nooit meer te horen krijgt aan het eind van je gesprekken: “Stuur maar een e-mail met meer informatie”.
  • Hoe je prijsweerstand elimineert bij klanten. Met deze methode komt er een einde aan het onderhandelen: zelfs grote bedrijven accepteren jouw take it or leave it
  • Hoe je nooit meer last hebt van tire kickers in je gesprekken: je weet wel, van die kijken-kijken-niet-kopen-klanten.
  • Hoe je klanten in je call krijgt die tijd hebben ingepland voor het gesprek, bereid zijn om jouw hoge prijs te betalen en tijdens de call definitief JA zeggen
  • Hoe je commitment krijgt van je klanten, zodat ze binnen 1 week betalen – zelfs als je de dienst pas over een paar maanden levert
  • Waarom je maar 5 minuten voorbereidingstijd nodig hebt voor een gesprek waarin je vervolgens voor duizenden euro’s verkoopt

Vandaag is er een tijdelijke Lente-deal gestart.

Dat betekent dat je nu de kans hebt om Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken aan te schaffen met 50% korting op je investering.

Je krijgt bovendien tijdelijk een bonusvideo cadeau waardoor je binnen 1 dag een hooggeprijsde dienst kunt toevoegen aan je business, die je vervolgens direct gaat verkopen in je gesprekken.

De andere bonusvideo die je krijgt verandert de status die je hebt in de ogen van je klanten, waardoor je nooit meer jezelf hoeft te verkopen in een gesprek.

De waarde van deze twee bonussen is €2.000 euro. Wat het kan opleveren als je toepast wat ik je leer in deze video’s loopt in de tienduizenden tot honderdduizenden euro’s.

De tijdelijke pagina om je aan te melden voor de Lente-deal:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/vet-veel-verdienen-via-verkoopgesprekken-lente-deal

Op 11 mei om 17.00 uur gaat de pagina offline.

Ik ben introvert, een kantoor-kluizenaar en vroeger had ik telefoonangst. Hoe ik dan toch goed ben geworden in verkoopgesprekken? Dat verhaal vertel ik je morgen.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: