Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

3 redenen om als ondernemer beter te worden in copywriting

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Voor jou als ondernemer zijn er 3 redenen om zelf beter te willen worden in copywriting.

(1) Je bent anders overgeleverd aan een tekstschrijver of bureau waaraan je copywriting uitbesteedt. Copywriters in Nederland zijn om onbegrijpelijke redenen niet goed in verkopen. Kijk bijvoorbeeld alleen maar hoe ze zichzelf verkopen op hun eigen websites. Daar staat bijna altijd zoiets als ‘wij helpen om uw boodschap helder over te brengen’. Dat is niet hetzelfde als verkopen.

(2) Je bent anders niet in staat om zelf een positieve bijdrage te leveren aan het eindresultaat. Want als je niet weet wat goede copywriting is, hoe moet je dan beoordelen of degene die de copy heeft geschreven goed werk heeft afgeleverd? Hoe weet je dan of je dat factuurbedrag gaat terugverdienen?

(3) Je loopt anders het risico dat mensen met ongefundeerde meningen je teksten slechter maken. Bijna iedereen vindt iets van de teksten op je website of in je verkoopmaterialen. Maar bijna niemand weet waar ze het over hebben. Laat een tekst zien aan je beste medewerker, je beste vriend of je lief en die zullen je allemaal willen helpen met suggesties voor verbetering. Luister niet naar ze.

Word zelf beter in copywriting door formules te verzamelen waarvan je zeker weet dat ze werken.

Het Lab is de plek waarin ik de copywriting-formules deel die ik tijdens mijn loopbaan heb gevonden, getest en verbeterd. In Het Lab deel ik ze met ondernemers die hebben besloten dat ze zelf beter willen worden in copywriting. Een aantal heeft hun membership geüpgrade naar Het Lab Fast Lane, zodat ze niet alleen de formules krijgen, maar ze elke maand ook samen met mij tijdens een live online sessie implementeren op hun eigen website, in hun mails, in hun advertenties en in hun pitches.

Maandag om 17 uur verschijnt de volgende formule: die voor bekentenis-copywriting. Iedere maand dat je blijft wachten met Member worden ontglipt je een van mijn formules, en ik bied iedere formule maar één keer aan. Je krijgt dus géén toegang tot formules die zijn uitgekomen voordat jij Member bent geworden, want dan zou jij dingen gratis krijgen waar anderen voor hebben betaald.

De pagina om je membership te starten is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab. Meld jezelf meteen even aan, nu je er toch over aan het nadenken bent. De maandelijkse investering is peanuts vergeleken met wat je verdient als je de formules gebruikt om je klanten te overtuigen.

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: