Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Mijn voorspelling over wat er gaat gebeuren met je marketing

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Er zijn voorspellingen dat de makers van games en sociale netwerken hetzelfde lot wacht als Philip Morris.

Boetekleden, processen en schadeclaims omdat ze hun product bewust verslavend hebben gemaakt. En nog verslavender. En nog verslavender. Voor jou, en voor je kinderen.

Vanuit hun glazen hoofdkwartier in Silicon Valley waar de hipsternerds code klopten en hun schaarse pauzes doorbrachten in vegan hipstercafetaria’s en aan pingpongtafels, harkten de bouwers van games en sociale netwerken jarenlang miljarden binnen terwijl ze donders goed wisten dat overmatig gebruik van hun product ongezond was.

Zien we over een aantal jaar headlines dat Instagram, Tiktok en Nintendo voor miljarden schikken in een class action rechtszaak met duizenden gedupeerden net zoals de peukenproducenten hebben gedaan?

Het is niet alleen denkbaar, het is zelfs onvermijdelijk.

Dat is maar één van de redenen om in je business nooit afhankelijk te worden van techbedrijven met een toxisch verdienmodel.

Je geeft social media bijvoorbeeld teveel macht over je business als:

  • De meeste van je optins, klanten of leads binnenkomen via Facebook-ads
  • Je het grootste deel van je marketing doet op de socials en niet op je eigen podium
  • Je dagelijks je social media-statistieken checkt: aantallen likes, views, shares, retweets
  • Je een deel van je identiteit ontleent aan je social media-presence of aan je status als ‘YouTuber’, ‘influencer’, ‘vlogger’
  • Je meer dan 1 uur per dag op social media zit om zakelijke redenen
  • Je ongewild een dopaminehoer bent geworden en niet meer van je telefoon kunt afblijven

Raak niet bedolven onder de rokende puinhopen die onvermijdelijk gaan ontstaan als Meta en zijn handlangers de strijd moeten opgeven, en zorg dat je ruim voor die tijd de macht weer in handen hebt over je eigen marketing en je eigen inkomsten.

Het online kanaal dat al decennialang een van de hoogste returns on investment heeft en dat je volledig in eigen hand hebt zonder dat de lange arm van de algoritmes eraan kan komen, is e-mail.

Mails die je stuurt naar je klanten, komen direct terecht in hun intiemste omgeving op het internet. De inbox is de plek waar ze berichten van hun moeder lezen. Daar wil jij ook gelezen worden als je ze iets aanbiedt.

De mails die ik sinds ruim 3 jaar stuur naar mijn mailinglijst, worden door honderden ondernemers bestudeerd. Niet alleen omdat ik ze elke dag verstuur, op dagen zoals vandaag zelfs meerdere keren per dag, maar vooral omdat ze onorthodox en politiek incorrect zijn.

Als je gaat mailen, stuur dan nooit iets dat een ander bedrijf ook gestuurd zou kunnen hebben. Stuur iets dat onverwacht is, uniek is voor jou en dat een emotie oproept.

Kortom: entertain en stuur iets dat je klanten interessant vinden.

Mijn formules voor het sturen van de mails die alles in mijn business veranderd hebben, kun je tot vanmiddag 17 uur in bezit krijgen voor de helft van de normale prijs.

Want voor mijn training Epic E-mail Copywriting geldt tijdelijk een USA-Deal. Ik ben namelijk tot en met vandaag in Florida.

Ik heb al uitgecheckt uit mijn hotel en stap eind van de middag in het vliegtuig naar Nederland. Daarom eindigt de USA-Deal om 17.00 uur en vervallen zowel de enorme korting van €900 en alle bonussen – die een waarde hebben van €1.500.

De tijdelijke pagina om al mijn e-mailformules in je bezit te krijgen en die straks offline gaat is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/epic-e-mail-copywriting-tdl

Deze training aanschaffen is de enige manier om mijn persoonlijke feedback te krijgen op e-mailnieuwsbrieven die je hebt geschreven. Want ik nodig je 3 keer uit voor een live sessie waarin ik vertel hoe je van jouw goede mail een onvergetelijke mail kunt maken.

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: