Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom copywriting net zoiets is als zingen

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Daan Schmidt las tijdens een lange zit in een vliegtuig het boek StoryBrand. Hij werd gek door wat hij las en stapte als een ander mens uit het vliegtuig. Hij nam contact op met de Amerikaanse auteur Donald Miller, bracht het boek in een Nederlandse versie uit, het werd een #1 bestseller en inmiddels heeft Daan zijn business helemaal gebaseerd op het storytelling-principe van StoryBrand waarmee je een onvergetelijk merk neerzet.

We delen dus een interesse en spraken elkaar daarom uitgebreid voor de StoryBrand-podcast. Hij ondervroeg me over mijn boek Nummer 1. Daan was de best voorbereide podcaster die me ooit heeft geïnterviewd.

De opname van dit geanimeerde gesprek tussen twee marketingnerds kun je vinden als aflevering 35 van de StoryBrand-podcast in apps zoals Spotify en Apple Podcasts. We bespraken onder andere:

  • Waarom ik iedere ondernemer aanraad om een emoji te verwerken in de cover van hun zakelijke boek
  • Waarom de beste ondernemers copywriting beschouwen als een magische vaardigheid en waarom ze in 99% van de gevallen geen professionals kunnen vinden die beter kunnen verkopen met woorden dan zijzelf
  • Waarom copywriting net zoiets is als zingen: iedereen die er iets mee heeft is in staat om er beter in te worden
  • Waarom het niet voor iedere ondernemer zin heeft om een betere copywriter te worden
  • Mensen kopen niet de beste producten en diensten, maar ze kopen bij degene die ze het beste begrijpen
  • Wat de epidemie van brave marketing in Nederland te maken heeft met de studentes die vroeger bij ons thuis oppasten toen de kinderen nog klein waren
  • Welke shake-out er gaande is onder marketeers, copywriters en online marketingbureaus

Je kunt de aflevering ook hier beluisteren:

Enjoy,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: