Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Je klanten smelten van genot

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mijn go-to werkmuziek is op dit moment het album Chet Baker in Tokyo uit 1987. Chet is een cat die cooljazz maakt: boterzacht en rustgevend.

Helaas kon hij zijn leven lang niet van de heroïne afblijven, en is hij in ’88 in Amsterdam op de Wallen uit het raam van zijn hotelkamer te pletter gevallen.

Chet Baker staat bekend als trompettist én zanger. Zijn zachte melancholieke zang liet jazzliefhebbers over de hele wereld smelten van genot.

Zijn geheim was dat hij zong zoals hij speelde. Hij zong vaak alleen maar klanken: papa-piedap poe-poe-pedoewap. Luisteren naar Chet is alsof er iemand voortdurend liefdevol over je bol aait.

Het is vooral fascinerend om te horen hoe hij tijdens een nummer overschakelt van trompet naar zang. Doordat hij zong zoals hij speelde is het bij hem één en hetzelfde instrument.

Het maakte daardoor niet zo veel uit dat hij vaak geen tekst had. Zijn publiek vond het allemaal heerlijk. Ik raak in een flow door Chet, en heb deze daily ook geschreven met hem doewappend op mijn doppen.

Er zit een overeenkomst tussen het eng goede spel van Chet en het schrijven van eng goede e-mails aan klanten. Als je die vaardigheid hebt, dan maakt het niet meer zo veel uit wat je schrijft. Want je klanten vinden het namelijk altijd leuk om van je te horen.

Je doewapt je mails improviserend vol met wat je op dat moment te binnen schiet en doet je klanten daarna een aantrekkelijk aanbod. De formules om dat soort mails te schrijven leer ik aan mijn klanten, en gebruik ik al meer dan 3 jaar dagelijks.

Ik heb hier een keer een  workshop over gegeven aan een groepje klanten die eager waren om ook zulke mails te schrijven. Ik legde die dag mijn formules uit, en liet die klanten ter plekke e-mails schrijven aan hun eigen klanten.

Hoe dat ging, wat ze schreven en welke feedback ik gaf kun je horen op de opnames van die workshop is opgenomen. Die hebben inmiddels honderden ondernemers geholpen om hun e-mailmarketing naar een heel ander level te brengen.

Hun stem is nu een gebutst, boterzacht ingespeeld instrument geworden waar hun klanten geen genoeg van kunnen krijgen. Zodra ze dat instrument uit het fluweel halen en bespelen, wordt er geluisterd.

De opnames van die training Epic E-mail Copywriting bied ik op dit moment aan als USA-Deal: je krijgt er 50% korting op omdat ik tot en met morgen in Florida ben.

De tijdelijke pagina waar je Epic E-mail Copywriting voor half geld kunt aanschaffen is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/epic-e-mail-copywriting-tdl

Bij de USA-Deal hoort ook dat je mijn persoonlijke feedback kunt vragen op je e-mailnieuwsbrieven. Het is dus wel een online training, maar je hoeft het niet alleen te doen.

Spreek je,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: