Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom ik volschoot door 4 testosteronbommetjes

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteravond verloren de Orlando Magic met 99-102 van de Phoenix Suns in de NBA basketbalcompetitie.

Ik was erbij in het Amway Center in Orlando, en vlak voor me op de tribune zaten twee jonge gasten die ik een beetje intimiderend vond. Ze waren wit, gespierd, rond de 30 en hadden allebei kort haar en een rode mohammedbaard.

Ze waren de enige twee op mijn tribune die schreeuwden naar de scheids en de spelers, op twee luidruchtige andere gasten na die naast de roodbaarden zaten en voor de tegenstanders uit Phoenix waren.

Bij iedere bal die in het netje ging sprongen er twee op, afhankelijk van wie de punten maakte. De Orlando-fans schreeuwden vanuit hun buik en probeerden voor de hele arena van 20.000 zitplaatsen hoorbaar te zijn. De Phoenix-fans beukten met een vuist op hun borst en deden alsof ze silverbacks waren.

1 minuut voor tijd was de stand 99-100. Opmerkelijk, want de Phoenix Suns staan helemaal bovenaan in de competitie en zijn bezig met een langdurige winning streak, en de Orlando Magic staan stijf onderaan.

Bij een van de allerlaatste aanvallen van de Suns onderschepten de Magic de bal en probeerden een driepunter te maken. De 4 hooligans op de rij voor me stonden op dat moment allemaal te schreeuwen en machotaal te brullen richting de planken vloer beneden ons. In de dying seconds maakten de Suns helaas voor alle fans van Orlando nog een paar punten en konden daardoor toch weer een gewonnen partij bijschrijven.

Na het fluitsignaal voor het einde door de referee zag ik voor mijn neus hoe de hooligans van de twee rivaliserende teams elkaar in de bloeddoorlopen ogen keken, grijnsden en elkaar de bro-handshake gaven. “Hey, welcome to Orlando man!”, zei een van de roodbaarden en praatte kort wat na met de fans van de tegenstander. Daarna liep hij samen met zijn buddy met een relaxte swag in zijn stap richting de roltrappen en de parkeergarage. Ze waren moeiteloos van een testosteron-overload overgeschakeld naar broederliefde. En ik, die achter ze stond, schoot vol door deze voor mij compleet onverwachte respectvolle climax.

Als je gewend bent om in een Nederlands voetbalstadion te zitten zoals ik, zie je daar regelmatig naakte, onbegrijpelijke haat voor de fans van de tegenpartij. Van jonge mannen die hun testosteron niet weten te kanaliseren naar sportiviteit.

Enniewees: omdat ik 9 dagen hier ben vanwege mijn Amerikaanse mastermind, neem ik je in mijn daily e-mail elke dag mee naar Florida, en kun je zolang ik in de USA ben gebruikmaken van een USA Deal voor mijn online training Epic E-mail Copywriting.

Dat betekent dat je kunt meedoen met 50% korting op je investering. Bovendien krijg je er tot en met woensdag 16 maart ook 3 bonussen bij ter waarde van 1.500 europiek.

Koop je Epic E-mail Copywriting tijdens mijn verblijf in de USA, dan stuur ik je na mijn thuiskomst bovendien een uniek, persoonlijk gesigneerd exemplaar op van mijn nieuwe boek ‘Nummer 1’, dat al ruim een maand op 1 staat in de Managementboek Top 100.

De tijdelijke deal om de USA-deal in te koppen is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/epic-e-mail-copywriting-tdl

Als je meedoet spreken we elkaar snel over jouw e-mails, tot dan.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: