Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Boeklancering volgende week + nieuwe cover

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mocht je een tijdje geleden meegestemd hebben op het beste ontwerp voor mijn nieuwe boek-cover: tnx.

Want door meer dan 200 reacties kwamen we erachter dat het ontwerp dat we bedacht hadden eigenlijk niet werkte.

Waarom we dat dachten? Nou, dat had wel iets te maken met reacties zoals deze:

“De covers ademen voor mij alleen maar chaos uit.”

“Echt het leek een wasmiddelreclame. Die ‘handen in het sop’ rechts. Vreselijk.”

“Ik kan me niet voorstellen dat dit twee serieuze kandidaten zijn.”

“Te druk, te schreeuwerig en daardoor goedkoop aandoend.”

“Ik vind ze beide erg lelijk en schreeuwerig en… lelijk!”

“Ik vind ze allebei vreselijk.”

“Erg schreeuwerig.”

“Ik dacht eerst dat het een wasmiddelenreclame was.”

“Zie je dit werkelijk als cover voor je boek?”

Samen met uitgever Monique Lindzen van uitgeverij Van Duuren Management heb ik daarom nagedacht over een nieuw ontwerp. En met een andere grafisch ontwerper hebben we uiteindelijk een compleet andere cover bedacht.

Het boek wordt nu gedrukt en volgende week doe ik een online boeklancering waar je bij kunt zijn.

De titel van mijn nieuwe boek is ‘Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven’.

De boeklancering wordt een feestelijk uurtje waarin we samen een mini-workshop ‘Stop met teachen, begin met teasen’ doen. Natuurlijk kun je ook het boek kopen: ik heb een speciale deal voor je als je naar de boeklancering kijkt, en het is mogelijk om aan gesigneerde boeken te komen.

De boeklancering doe ik op 4 verschillende tijdstippen zodat er altijd wel een moment bij is dat je kunt. Meld je hier aan en zie meteen wat het definitieve ontwerp van de cover is geworden (laat me weten wat je ervan vindt):

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-nr1-boeklancering/

Tot dan,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: