Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Toekomstvoorspelling voor iedereen die kennis, diensten of informatie verkoopt

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In zijn internationale bestseller ‘Deep Work’ doet auteur Cal Newport een toekomstvoorspelling.

Hij voorspelt hoe de markt er binnen tien jaar uitziet van iedereen die kennis, diensten of informatie verkoopt.

Hij waarschuwt dat we leven in een informatie-economie, met complexe systemen die snel veranderen. Je eigen realiteit kan daardoor op elk moment plotseling anders zijn. Er zijn volgens Newport drie groepen die in deze informatie-economie het komende decennium zullen floreren:

1. Mensen die slim en creatief werken met intelligente machines.
2. Mensen die toegang hebben tot kapitaal.
3. Mensen die de beste zijn in wat ze doen.

‘Werkers’ worden de komende jaren vervangen door intelligente machines en door mensen die de beste zijn in wat ze doen.

Als je wilt voorkomen dat je kennis overbodig wordt, of dat je bedrijf wordt weggepoetst door nieuwe technologie en kunstmatige intelligentie, word dan een superster in je markt.

Dat doe je niet alleen door de beste te zijn. Maar ook door ervoor te zorgen dat iedereen dat weet.

Bij het doen van marketing om een sterrenstatus te krijgen in je markt gaat mijn nieuwe boek je helpen: ‘Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven’.

Aanstaande dinsdag komt het uit. Ik vind het keileuk om dat feestje samen met jou te vieren en daarom nodig ik je uit voor de officiële boeklancering.

Die organiseer ik samen met Managementboek .nl en mijn uitgeverij Van Duuren Management. Je kunt kiezen uit 4 tijdstippen volgende week, zodat je altijd wel een keer kunt.

Dit wordt geen saai praatje van een mompelende auteur, maar een feestelijk uurtje waarin ik een mini-training geef: ‘Stop met teachen, begin met teasen’. Ik leer je om een nieuwsbrief te schrijven die je saaie concurrenten niet durven te sturen. Sommige kijkers geef ik feedback op hun mail – misschien wel aan jou.

Ik heb tijdens de boeklancering een speciale deal voor je om het boek te kopen. En ik vertel hoe je aan gesigneerde boeken kunt komen.

Meld je hier aan en dan spreek ik je volgende week: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-nr1-boeklancering/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: