Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Voorkom dat het hoogtepunt van de transactie op je website afketst

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wat weet je van klanten die een formulier invullen op je website? Van die mensen weet je: ze zijn overtuigd.

Zo overtuigd dat ze je aanmeldingsformulier of je betaalformulier beginnen in te vullen. Of je contactformulier. Of je offerte-aanvraag.

Een formulier lijkt misschien een formaliteit. Daarom zijn het pagina’s die vaak even in elkaar worden geflatst en waar zelden goed naar wordt gekeken door ondernemers. Maar je formulier is eigenlijk juist het hoogtepunt in de transactie op je website. Want daar wordt de deal gesloten.

Doordat er weinig aandacht is voor formulieren haken veel klanten af tijdens het invullen ervan, terwijl je dus wéét dat ze eigenlijk klant wilden worden.

Voorkom dus dat het invullen van je formulier misgaat.

Een voorbeeld van een formulier waarbij iets misging heeft zelfs het verloop van de wereldgeschiedenis veranderd. Dat gebeurde bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen in het jaar 2000.

Op de verkiezingsavond ontstond een nek aan nek race tussen George W. Bush en Al Gore. Ze lagen min of meer gelijk in het totale aantal stemmen, en alles hing af van de staat Florida.

In die staat was een verwarrend stemformulier gebruikt. Daardoor gaven veel mensen in het stemhokje per ongeluk hun stem aan een splinterkandidaat, terwijl ze dachten op Al Gore te hebben gestemd. Door dat slechte formulier is Bush toen in 2000 in feite ten onrechte uitgeroepen tot president.

In je formulier wordt een bezoeker een klant: de transactie vindt plaats door het invullen ervan. Daarom geef ik in mijn online seminar over websites morgenochtend twee tips om van je formulier het moment supreme te maken in de transactie.

Het zijn tips waardoor bezoekers die van plan zijn om klant te worden, niet meer afhaken door je formulier zoals nu nog wel gebeurt.

In mijn online seminar geef ik je 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken. Ik open je ogen voor dingen die nu nog misgaan op je website waardoor mensen gefrustreerd afhaken, en je ziet ook hoe je die met eenvoudige tekstwijzigingen kunt fiksen.

De link om je gratis aan te melden is www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-8-idioot-simpele-manieren-om-van-bezoekers-klanten-te-maken/

Wie weet spreek ik je daar.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: