Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Formules om content te creëren

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Op BuzzFeed hebben ze een quizzz bedacht over restaurants die zich richten op millennials versierd met barbershop-baarden, man buns en sleeve tattoos.

Welke van deze gerechten stonden op een echt menu, en welke zijn ‘made-up hipster nonsense’?

Doe je mee? Dan doen we hier ook een paar quizvragen.

‘Atlantic halibut with herbed farro, fennel, tatsoi, matbucha coulis’

Echt of fake?

Dit gerecht stond op een echt menu van een restaurant in Massachusetts. Tatsoi is geen karate-trap, maar een bladgroente die naar mosterd smaakt, en matboucha is een tomatensmeersel uit Marokko.

‘Eggplant à la plancha, shiso, yogurt, cara cara orange, miso sabayon’

Deze is ook echt, en stond in Chicago op het menu ergens. Shiso is een Japans kruid en cara cara sinaasappels zijn navelsinaasappels met rood vruchtvlees.

‘Pork spare ribs, tomato-bacon marmalade, pickled cabbage, chili jus’

Deze is fake, maar je kunt het vast binnenkort ergens bestellen.

Waar de klassieke hipsters een gespreid bedje verwachten te vinden van de maatschappij als ze eenmaal snapchattend uit de poort van de hogeschool of universiteit lopen, is een echte grijze wolf al 10 of 20 jaar bezig om zich de ballen uit de broek te werken.

Ze verkopen hun uren, dagdelen, hun ziel aan de duivel of hun lichaam aan de hoogste bieder. Ze halen avonden door, offeren weekends op, of maken hun handen vuil. Waarna ze helaas tegen een omzetplafond aanbotsen, doordat er ondanks al hun harde werk geen rek meer zit in hun inkomen.

Maar er bestaat er een alternatief. Er is een manier om een hoger netto inkomen binnen te halen dan je nu doet, terwijl je een grotere vrijheid kent dan je nu voor mogelijk houdt.

En dat is door niet meer de doener te zijn in je business, maar de maker.

Met het verdienmodel van expertise-marketing wordt de waarde die jij zelf hebt in je business veel hoger, doordat je eindelijk kunt focussen op je unieke vaardigheid. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over 90 procent van de dingen waar je nu dagelijks je lieve hoofdje over breekt.

Als maker is jouw output is dan niet langer bluswater voor alle brandjes die je voor iedereen denkt te moeten uitmaken, maar je output is extreem waardevolle content waardoor jouw status als ondernemer als een raket stijgt en waardoor datgene aan jou wat het meeste geld waard is – de inhoud van je kop – uitgemolken wordt voor wat het waard is. Onder de streep hou je dan als je het slim doet veel meer geld over aan je business dan je nu doet.

In de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab, geef ik ze deze maand formules om zulke content te creëren. Zodat ze iets te verkopen hebben dat van hen een maker maakt, in plaats van een doener.

Zodat je een lucratieve positionering krijgt in je markt door expertise-producten te verkopen die schaalbaar zijn en waarvoor klanten bereid zijn hoge prijzen te betalen.

Maandag sturen we de nieuwe masterclass naar de drukker, die precies genoeg exemplaren drukt en verstuurt naar de Members. Wil jij bij de ontvangers zitten van de nieuwe masterclass, zorg dan dat je voor maandag 17.00 uur je membership start. Meld je aan via deze pagina:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: