Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Word in plaats van de doener de maker in je business

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ondernemers denken vaak dat zij het best zijn in alles wat er moet gebeuren in hun bedrijf. Misschien heb je daar zelf ook wel een heel klein beetje last van.

Ze werken het hardste van iedereen, ze delegeren weinig of aan mensen die het volgens hen eigenlijk minder goed doen dan zij het zelf zouden hebben gedaan, of ze blijven in de valkuil vallen van het micromanagen omdat ze de controle maar moeilijk kunnen loslaten. En dan moeten ze hun personeel ook nog eens meer betalen dan ze zelf overhouden aan hun business…

Als je er op zo’n manier in zit als ondernemer, ben je eigenlijk je eigen tijd aan het versnipperen over allerlei dingen die er moeten gebeuren. En niet alleen je tijd raakt daardoor gefragmenteerd. Ook je brein is all over the place. Want als je met alles tegelijk bezig bent dan kan dat een lekker drukdrukdruk gevoel geven, maar het is tegelijkertijd wel lastig om in een diepe flow te komen. Dus ook je concentratie is versnipperd en daardoor word jij als het brein achter de business eigenlijk niet op de beste manier ingezet.

Ondernemers zijn voor zichzelf vaak de slechtste baas die ze kunnen hebben, want ze werken te hard, ze verdienen te weinig, ze genieten er zelden echt van en hun ‘baas’ zit ze ook nog eens voortdurend op hun kop en klaagt dat ze niet hard genoeg werken en te weinig kwaliteit leveren.

In het ideale geval word je als ondernemer in je eigen business juist gebruikt voor datgene waar je het beste in bent, voor dat ene ding wat niemand anders zo goed kan als jij. Je hebt die business waarschijnlijk omdat je een unieke vaardigheid hebt die goud waard is. Je business wordt een stuk leuker als je daar veel meer tijd voor zou hebben.

Zou het niet lekker zijn als de waarde die jij zelf hebt in je business veel hoger zou worden doordat je inderdaad kunt focussen op je unieke vaardigheid en je je geen zorgen meer hoeft te maken over 90 procent van de dingen waar je nu dagelijks je hoofd over breekt? In de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab krijg je de formules om precies dat te kunnen doen.

Je gaat deze maand zien hoe je kunt stoppen met doen en in plaats daarvan kunt gaan maken. Jouw output is dan niet langer bluswater voor alle brandjes die je voor iedereen denkt te moeten uitmaken, maar je output is extreem waardevolle content waardoor jouw status als ondernemer als een raket stijgt en waardoor datgene aan jou wat het meeste geld waard is – de inhoud van je kop – uitgemolken wordt voor wat het waard is, en dat is als je het slim doet meer geld dan je nu onder de streep aan je business overhoudt.

Het is geen masterclass over time-management, en ook geen lesje in leiderschap. Ik ga je niet vertellen hoe je met je team moet omgaan of hoe je de taakverdeling moet organiseren, want anderen kunnen je daar veel beter bij helpen dan ik ooit zou kunnen.

Het wordt ook geen zweverige inspiratiesessie, of stoere peptalk waardoor je lekker opgepompt wordt maar die vervolgens niks verandert aan hoe je onderneemt. Wat we wel gaan doen in deze masterclass is formules bekijken waardoor je niet meer de belangrijkste uitvoerder in je business hoeft te zijn, en in plaats daarvan iets gaat maken dat je met een hogere marge kunt verkopen dan hetgeen er nu op je facturen staat: en dat is content.

Aanstaande maandag is de deadline voor de drukker. Om 17 uur gaat de masterclass het drukproces in en ben je te laat om deze masterclass nog te krijgen. Als Member krijg je geen toegang tot eerdere afleveringen, dus als je overweegt om je aan te melden doe het dan voor die tijd:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: