Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De 2 geheimen van de langstlopende radio- en tv-programma’s

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Gute Nacht, Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen.”

De bekendste tune van Nederland is al meer dan 15.000 keer te horen geweest op de radio: de eerste uitzending van Met het oog op morgen was in 1976.

Het Oog is niet het enige extreem duurzame format. De eerste aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden was vandaag precies 31 jaar geleden. Arbeidsvitaminen is zelfs 75 jaar oud: het is sinds 1946 op de radio en daarmee ’s werelds langstlopende radioprogramma.

Het zijn dierbare programma’s die cultuurdragers zijn, en grote groepen fans hebben die hun show soms al tientallen jaren trouw zijn.

Hun trouw komt niet alleen maar door het aantrekkelijke format van het programma. Het komt ook door 2 andere dingen:

(1) hoge frequentie en (2) vaste regelmaat.

Laat tot jezelf doordringen dat zowel het Oog, GTST als Arbeidsvitaminen elke dag uitgezonden worden.

Als jij als ondernemer in staat blijkt om ook een prettige verschijning te zijn die met een hoge frequentie en een vaste regelmaat in het leven van je klanten verschijnt, dan word jij ook zo’n dierbare stem waar ze graag naar luisteren.

Dat triggert niet alleen trouw. Het geeft jou ook status.

Want het is voor iedereen duidelijk dat alleen de top-aanbieders in staat zijn tot (1) hoge frequentie en (2) vaste regelmaat. Je beloningen daarvoor in de markt zijn erkenning, ontzag en emotionele binding.

Alles wat je daarvoor hoeft te doen, is vaak langskomen. Liefst elke dag even.

Wie dat ook heel goed begrepen hebben, zijn Amerikaanse presidentskandidaten. Ik bestudeer e-mailmarketing al meer dan 10 jaar en van alle verzenders die ik ken hebben zij de hoogste frequentie.

Elke dag krijg ik mails van ze, vaak verschillende mails per dag.

9 jaar geleden meldde ik me aan voor de mailinglijst van Barack Obama, ten tijde van zijn herverkiezingscampagne.

Sindsdien heb ik alle lessen van presidentiële e-mailmarketing opgeschreven.

Wat ik in 9 jaar heb gezien, zijn behalve hoge frequentie en vaste regelmaat nog een flink aantal andere formules.

Bijvoorbeeld een formule om alleen mensen van de hoogste kwaliteit op je mailinglijst te krijgen. En een formule om het sturen van veel e-mails een stuk makkelijker te maken.

Al mijn bevindingen heb ik opgeschreven in een masterclass. De nieuwe masterclass van oktober, over presidentiële e-mailmarketing, gaat aanstaande maandag naar de Members van Het Lab.

De deadline om deze masterclass nog in handen te kunnen krijgen is maandag om 17 uur. Want als je het membership van Het Lab na die tijd start, dan is de eerste masterclass die je krijgt die van november.

De pagina waar je voorkomt dat je te laat bent is:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail