Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Als je dit doet, krijgen mensen een hekel aan je marketing

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Je zou het bijna vergeten, maar een van de leuke dingen van Netflix is het ontbreken van reclame.

Als je een film kijkt op RTL of SBS, dan weet je dat weer. Daar kun je zelfs bij een film van gisteren de reclame niet vooruitspoelen.

Niet zo gek dus dat veel mensen weerstand hebben tegen marketing. Want die is vaak storend.

Steeds langere reclameblokken aan het einde van speelfilms.

Ongeadresseerd reclamedrukwerk.

En cold calling.

Door zulke reclame-uitingen hebben niet alleen klanten, maar soms zelfs ondernemers een hekel aan marketing.

Telemarketeers horen bij de 3 minste geliefde beroepen, en ondernemers zijn bang om over te komen als zo’n scriptvolgende cold caller die mensen de gordijnen in jaagt.

Daardoor kunnen ze zelfs bang zijn voor verkoopgesprekken met klanten.

Maar cold calling vergelijken met een verkoopgesprek is net als aanranding vergelijken met verliefdheid.

Een goed verkoopgesprek vindt plaats tussen mensen die daar beiden zin in hebben en die de mogelijkheden aftasten. Met als doel om er allebei beter van te worden.

Ga er daarom in met het doel om een mooi gesprek te hebben. Niet met het doel om te verkopen.

Er zijn 8 fouten die ondernemers het vaakste maken in hun verkoopgesprekken. Die laat ik je morgenochtend alle 8 zien in mijn online seminar ‘Deals closen met verkoopgesprekken’.

En je ziet ook:

– Waarom je geen prater hoeft te zijn om klanten te overtuigen

– Hoe je voorkomt dat een klant gaat ratelen en niet meer stopt

– Hoe je nooit meer in de hoek gedreven wordt door een gehaaide klant

– Hoe je voorkomt dat klanten om korting vragen

Je kunt erbij zijn morgenochtend als je jezelf aanmeldt via deze pagina:

www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-deals-closen-met-verkoopgesprekken

We gaan het van 10 tot 12 uur over je verkoopgesprekken hebben. Meld je alleen aan als je die tijd beschikbaar hebt morgenochtend.

Wie weet spreek ik je daar.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail