Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het geheim van een verpletterende verkooppagina

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Er zijn 2 dingen die een verkooppagina op je website extreem overtuigend maken. 

Een van die 2 dingen vertel ik later nog weleens een keer. Maar het 2e ding is een shitlading testimonials van klanten die high-fives uitdelen aan bezoekers die op je website komen en zich afvragen wie jij bent en of je hun vertrouwen waard bent. 

Testimonials zijn verhaaltjes van bestaande klanten die nieuwe klanten lachend opwachten om ze gerust te stellen en te overtuigen. 

Met een shitlading bedoel ik dat minstens de helft van de tekstlengte van je verkooppagina bestaat uit testimonials. Want niks, maar dan ook helemaal niks wat jij zelf kunt schrijven is overtuigender dan een klant die uitzinnig van vreugde is dat ze jou zijn tegengekomen. 

Dat is de geheime hoop van websitebezoekers: zo veel testimonials aantreffen dat ze al hun twijfels over jou kunnen laten varen. 

Als zó extreem veel mensen positief over jou zijn, dan moet het wel goed zitten. 

Niet dat ze dan al die testimonials gaan lezen. Het gaat vooral om het optische effect. Het áántal. Klanten lezen er best wel een paar, maar ze worden vooral overdonderd doordat er bij jou veel meer testimonials op je website staan dan bij je concurrenten. 

Twijfelen kost je klanten alleen maar tijd en het is een knagend, vervelend gevoel. 

Helaas worden ze door bijna geen enkele website van de sokken geblazen door de hoeveelheid testimonials. En dus blijven ze ook bij de meeste van je concurrenten twijfelen. Net als bij jou. 

Of denk je dat je concurrent zijn verkooppagina’s 3 keer zo lang gaat maken? Nee joh, die kijkt wel uit. Die gelooft in het broodje gaap-verhaal dat je webpagina’s nooit lang moet maken want dan lezen mensen de tekst niet meer. 

Laat je concurrenten maar lekker doorsnurken. 

En ga je pagina’s majesteitelijk volzetten met gouden sieraden en diamanten. Je testimonials zijn de kroonjuwelen die van jou de speler gaan maken met het meeste aanzien in je markt. 

Niemand anders kan jou nog kloppen omdat ze gewoon niet het bewijs kunnen aanleveren waar jouw site straks vol mee staat. 

De Members van Het Lab gaan komende maand met testimonials aan de slag, want ik geef ze mijn formule waarmee ik de afgelopen jaren een shitlading aan testimonials heb verzameld. 

Als je weleens op mijn website kijkt, heb je gezien dat die voor een groot deel vol staat met verhalen van klanten, en daar komen maandelijks nieuwe verhalen bij. Er zijn zelfs een paar klanten die op iedere verkooppagina staan met een testimonial. 

Mijn extreme aantallen testimonials zijn geen toeval. Die staan daar niet alleen doordat ik tevreden klanten heb, maar ook omdat ik een proces heb om zo veel mogelijk testimonials te oogsten. 

Komende maand deel ik mijn complete proces met de Members van Het Lab, en met de Fast Lane Members ga ik dat proces ook meteen implementeren in hun eigen business. 

Wil je daar bij zijn, meld je dan deze week aan als nieuwe Fast Lane Member want maandag verloopt de deadline en versturen we de bestanden naar de drukker. Te laat is te laat, je kunt de masterclass later niet meer in je bezit krijgen. 

De link naar de kroonjuwelen is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/ 

Aartjan van Erkel 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: