Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Kom jij over als Benfica of als FC Blue Donau Boys?

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel dat je fan bent van een club uit de top van de Eredivisie. En jouw club gaat ergens in het buitenland een Europese uitwedstrijd spelen. 

Op de dag van de wedstrijd zet je de tv aan. Je ziet dat jouw club moet spelen in een houten stadionnetje van een paar duizend stoeltjes. Bij de ingang staat een verrotte caravan waar het thuispubliek worstjes en frieten kan kopen. 

Je wrijft in je handen. Dat wordt een makkie! En je verwachting komt inderdaad uit. Na een uur stug verdedigen is de pijp leeg bij de thuisclub en maakt jouw club een stuk of 4 goals waardoor de thuiswedstrijd zoals dat heet een formaliteit wordt. 

Het had heel anders aangevoeld als je de tv had aangezet, en jouw club bleek ontvangen te worden in een hypermodern stadion met 60.000 man publiek, skyboxen en een lichtshow voor de wedstrijd. 

Je kunt jouw verwachtingen van een Europese wedstrijd vergelijken met hoe mensen naar jou kijken als ze op je website komen. 

Wil je dat ze van jou net zo onder de indruk zijn als van een krakkemikkig houten stadionnetje, of van een uitzinnige arena? 

Veel ondernemers hebben de statuur en de expertise om een grote speler te zijn, laten we zeggen een Benfica, maar hun website is net zo indrukwekkend als het stadion van FC Blue Donau Boys uit de Eerste Divisie van Oostenrijk. 

De reden dat nieuwe klanten nogal underwhelmed zijn, is het ontbreken van een groot aantal testimonials op je website. 

Testimonials zijn getuigenissen van klanten die enthousiast zijn over hun samenwerking met jou, en die anderen aanraden om ook een grote investering bij je te doen. 

Een testimonial is iets anders dan een review. Een review is zo’n tekstje wat klanten zelf intypen in Google reviews of Springest of een andere beoordelingensite. Een review is meestal kort, weinig concreet en echte emotie ontbreekt. 

Een testimonial is een persoonlijk verhaal waarin prospects zichzelf herkennen en waardoor ze zich zo laten beïnvloeden dat ze de stap durven te zetten om een enorme bak geld naar jou over te maken. 

Hoe je aan een hele lading testimonials komt, leg ik komende maand uit in de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab.  

Het is een van de waardevolste masterclasses die ik ooit heb gemaakt, omdat hij teksten gaat opleveren die je nog jaren op je website zult hebben staan, of die je blijft gebruiken in je marketing. 

Vanwege hun lange houdbaarheid zijn goede testimonials marketing-goud. 

De eerste maandag van de maand is de deadline om deze nieuwe masterclass toegestuurd te krijgen. Ik geef je daarin de formule om een schatkist vol met juwelen van testimonials te krijgen. Inclusief een vragenscript om te gebruiken, zodat je klanten precies de meest overtuigende uitspraken gaan doen. 

Als je een online training van me hebt gekocht met daarin een module over testimonials, dan is deze masterclass daarop een waardevolle aanvulling omdat ik mijn testimonial-script inmiddels sterk heb verbeterd. 

De klok tikt hier om je membership te starten: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/ 

Kies voor het Fast Lane-membership, want dan krijg je niet alleen de formule maar ga ik hem ook persoonlijk met jou en een groepje Fast Lane Members in één middag toepassen in je business. Dat is je snelste route naar een enorme goudschat aan testimonials op je website. 

Aartjan van Erkel 

PS 

Als je een klant interviewt met mijn script, heb je nog geen testimonial. Hoe ik van de uitgetypte tekst van het interview een testimonial voor op mijn website maak, demonstreer ik in een Making Of-video die alleen de Fast Lane Members krijgen. Ik laat zien wat de beste uitspraken zijn in de ruwe transcriptie van het gesprek met mijn klant. Bijna de hele tekst gooi ik weg, en alleen de mooiste woorden gebruik ik. Je ziet onder mijn handen een ruwe tekst van een hele hoop pagina’s veranderen in een gouden sieraad voor mijn website.  

Deze Making Of-video inclusief met mijn toelichting op de copywriting-keuzes die ik maak krijg je deze maand gratis als bonus als je kiest voor het Fast Lane-membership. 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: