Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Deze 3 dingen heb je nodig als je enge klanten aantrekt

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Browsend op fmylife .com kwam ik het verhaal tegen van de ongelukkige Mei:

“Today, my boyfriend broke up with me because he found out I’m a firstborn. My last boyfriend broke up with me because my hair blows in my face when the car window is down, and the one before that broke up with me because I only sleep with one pillow.”

Net zoals deze millennial de verkeerde mannen aantrekt, trekken veel ondernemers de verkeerde klanten aan.

En dan heb je iets uit te zoeken, net zoals Mei.

Want dan gaat er iets niet goed in je marketing.

Daardoor trek je bijvoorbeeld monsters aan: mensen die een grote mond hebben, een slechte adem, en geen portemonnee. Of freeloaders: mensen die al je gratis dingen downloaden, jarenlang op je mailinglijst staan, maar nooit wat kopen.

Als je monsters en freeloaders aantrekt, of andere fijne groepen zoals wappies, sloebers, ruziezoekers of Facebook-activisten, kijk dan eens waar je marketingtijd nu vooral in gaat zitten en gooi dan het roer om.

Want er ontbreekt dan 3 belangrijke dingen. Als je die niet hebt, gaan de leidingen in je bedrijf verstopt zitten met foute klanten.

Als je die 3 dingen wel had, dan zouden je leidingen worden doorgeblazen en gevuld raken met welvarende, coole en doorverwijzende klanten.

Die 3 dingen zijn: een eigen podium, een eigen publiek, en een cultstatus.

Een podium dat eigendom is van jou en niet van duistere internet-algoritmes.

Een publiek dat je goed kent en waarvan je zelf de contactgegevens in bezit hebt.

En een cult-status waardoor je idiote aantallen mensen op je af krijgt.

In de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab heb ik het over 9 manieren waarop ik zelf sinds een jaar bezig ben om de leidingen in mijn business door te blazen en te vullen met de juiste klanten.

Eigenlijk ben ik die dingen al jaren aan het doen, maar sinds een jaar voel ik extreem veel urgentie om independent te worden.

Omdat de algoritmes te machtig en daardoor corrupt geworden waren, en tegelijkertijd steeds slechtere klanten op me afstuurden.

De masterclass met de 9 manieren om je eigen podium te krijgen, je eigen publiek en een cult-status in je markt, gaat aanstaande maandag naar de drukker.

Tot die tijd kun je hem nog krijgen als je zorgt dat je voor die tijd Member bent: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Je beste deal is om te kiezen voor een jaar-membership: 12 maanden voor de prijs van 10.

See you inside,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail