Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Komt jouw business in handen van robots?

Aartjan van Erkel

in Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als je nog maar weinig reacties krijgt op je berichten op social media, dan ligt dat niet aan jou.

De reden heeft te maken met rekenen.

Er worden zo veel berichten geplaatst door alle gebruikers bij elkaar, dat jouw berichten automatisch aan steeds minder van je likers en volgers worden getoond.

Het algoritme doet zwijgend zijn werk. Zo is het geprogrammeerd.

Het systeem werkt zo dat je alleen maar aandacht krijgt door nóg vaker te posten en nóg leuker te doen.

Net zo lang tot dat óók niet meer werkt. Waarna je er weer een paar scheppen bovenop moet doen.

Krijg je daar een ongemakkelijk gevoel van? Dat is logisch. Want als je afhankelijk bent van social media om klanten te krijgen, dan ben je gedwongen om blijven meespelen.

Als een slaaf, die moet werken op de plantage van iemand anders.

Maak je eigen keuzes. Kies voor afhankelijk, of voor onafhankelijk. Kies voor slavenarbeid, of maak jezelf vrij. Het is jouw tent. Maar maak een bewuste keuze.

Ik ben zelf de afgelopen jaren aan het wegbewegen van de socials, omdat ik onafhankelijk wil zijn van toxische algoritmes. Mijn business mag niet in handen van robots komen.

Mezelf vrijvechten doe ik met 9 formules.

Die 9 formules gebruik ik om een eigen podium te bouwen, en mezelf onafhankelijk te maken van toxische algoritmes.

Hoe ik dat doe, vertel ik in de nieuwe masterclass voor de Members van Het Lab.

Aanstaande maandag sturen we die naar de drukker. Daarna ben je voorgoed te laat om hem nog te  kunnen krijgen.

Als Member van Het Lab Fast Lane krijg je niet alleen de 9 formules, maar ga ik ze ook direct samen met jou toepassen in je business. Deze maand nog.

De link om je aan te sluiten bij de onafhankelijkheidsbeweging is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: