Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Perfect huidje

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Laatst liep ik in het bos te masterminden met een vriendin die een diep-expert is in haar vakgebied.

Ze vertelde hoe het ging met haar business, en we deden een boks toen ik hoorde dat ze de 1 miljoen downloads van haar podcast had aangetikt.

Op Facebook had ze in diezelfde week een advertentie gezien van een millennial die zichzelf een ‘podcast-expert’ noemde.

Want: in haar Facebook-ad vertelde millennial-meisje dat 200 van haar klanten inmiddels een podcast hadden gestart. En dat die 200 podcasts bij elkaar al 70.000 downloads hadden gehad.

Geinig om iemand te zien die 14 keer minder succesvol is dan jij in een vakgebied dat voor jou niet eens core business is, en die zichzelf dan tóch probeert te positioneren als een expert.

We hebben onze schouders erover opgehaald.

Want het barst op internet van de piepjonge ‘experts’ met een perfect huidje of een hipsterbaard, die eigenlijk nog maar net komen kijken.

En die een training van een paar tientjes proberen te verkopen aan andere millennials. Die is gebaseerd op 1 jaar ervaring en het lezen van 1 boek over het onderwerp.

Een enorm deel van de markt van online trainingen bestaat uit van die fake it until you make it-types.

Die zitten op de bodem van de markt. Waar ze bodemprijzen vragen.

Helemaal onderaan de markt valt nauwelijks iets te verdienen, en je concurreert met startende ondernemers die bijna je dochter of zoon zouden kunnen zijn.

De echte experts negeren dat gedeelte van de markt. De echte experts zijn ‘grijze wolven’ met tientallen jaren ervaring. Zij kijken alleen naar de bovenkant van de markt.

Waar de beste klanten zitten die serieuze stappen willen maken en ook serieus willen investeren.

Online trainingen gaan aan de bovenkant van de markt voor bedragen die zomaar 100 keer zo hoog zijn als in snapchat lala-land.

De echte experts verdienen vele malen meer aan iedere klant, en hun klanten hebben extreme resultaten.

Om je te laten zien hoe deze enorme groeimarkt in elkaar zit, en om je te laten zien hoe je voorkomt dat je bootje vastloopt op de bodem van de markt, geef ik volgende week een gratis online seminar.

Deze sessie organiseer ik exclusief voor ondernemers die ‘grijze wolven’ zijn in hun markt en hun expertise voor de hoofdprijs willen verkopen als een online product.

Die genoegen nemen met een klein deel van de markt, waar de allerbeste klanten zitten.

De titel is ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’ en je kunt je aanmelden via https://event.webinarjam.com/channel/onlinetrainingen_reg

Meld je alleen aan als je woensdag 10 maart tijd hebt van 10 tot 12 uur.

Wie weet spreek ik je dan.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten