Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je deelnemers 2 maanden blij houdt terwijl ze wachten op je nieuwe online training

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vanochtend een snel bericht, omdat ik een opnamesessie heb van mijn nieuwe online training.

Wat opmerkelijk is aan de opnamesessie van vanochtend, is het gedrag van de deelnemers.

Die hebben namelijk meer dan 2 maanden moeten wachten nadat ze een fors bedrag hadden geïnvesteerd in deze training.

Na hun aankoop hebben ze de hele maand januari en februari niks van me gehoord, en nu pas neem ik de training op.

En dan nog niet eens in één keer. De opnames zijn verspreid over een aantal weken.

Dus zelfs nu moeten ze iedere keer nog een hele tijd wachten tot de volgende video klaar is.

Hoe is het mogelijk dat ze toch met zijn allen 2 maanden rustig hebben gewacht zonder te klagen, zonder refunds te vragen, zonder aan te dringen?

Hoe kom ik aan zulke ideale, geduldige, aaibare deelnemers die enthousiast meedoen tijdens iedere trainingssessie?

Hoe kan ik voor tienduizenden euro’s online trainingen verkopen en daarna wegkomen met een levertermijn die nog langer is dan wanneer je een frikking hoekbank bestelt?

Dat leg ik volgende week uit in mijn gratis seminar ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Daarin vertel ik wat mijn geheim is, en ook:

>>> Waarom de meeste online trainingen verkocht worden voor peanuts

>>> Hoe jij wél de hoofdprijs krijgt voor je online training

>>> Hoe de meeste experts hun deelnemers demotiveren zonder dat ze het zelf door hebben

>>> Hoe je voorkomt dat je verkeerde klanten binnenkrijgt die negativiteit zaaien onder de deelnemers

>>> Hoe je door je training klanten voor het leven krijgt

>>> Hoe je door een online training een veel bekendere naam krijgt in jouw branche, waardoor iedereen je kent en naar je doorverwijst

>>> Hoe je deelnemers motiveert om extreme resultaten te halen

​​​​​​​Ik geef dit online seminar uitsluitend voor ondernemers die de bekendste naam in hun markt willen worden, en die hun jarenlange ervaring willen verkopen in de vorm van een high-end online product.

Meld je alléén aan als je tijd hebt in je agenda op woensdag 10 maart van 10 tot 12 uur.

De link om je aan te melden voor deze online sessie is www.seminars.gratis

Wie weet tot dan,

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail