Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Je gedraagt je net als een dronken corpsbal

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Toen ik nog als copywriter voor grote e-commercebedrijven werkte, had ik speciale aandacht voor bevestigingsmails.

Dat zijn de momenten in een online transactie die je kunt vergelijken met het knuffelen na de daad.

De meeste bedrijven sturen na het scoren van een sale of een aanmelding een kortaf geschreven bericht als bevestiging.

Geen enthousiast mailtje waardoor klanten een goed gevoel krijgen over de beslissing die ze zojuist hebben genomen, maar een saaie bevestigingsmail.

Dat komt net zo ongeïnteresseerd over als afrollen en pitten. Alsof je een dronken corpsbal bent.

Je klant voelt zich daarna een beetje genaaid.

Nou is er een online transactie waarbij de bevestigingsmail niet het einde is, maar alleen nog maar het begin.

En dat is na de aanmelding voor een gratis webinar.

Een klant die zich aanmeldt voor je webinar is net als iemand die zojuist ja heeft gezegd tegen jouw voorstel voor een eerste date.

Als je die een ongezellig zakelijk bevestingsbericht stuurt, belooft dat niet veel goeds.

Hoe beter je bevestigingsmail, hoe beter de opkomst in je webinar.

In een nieuwe masterclass die ik heb gemaakt voor de Members van Het Lab, zoom ik in op een succesvol webinar en ik heb speciale aandacht voor de copywriting.

Ik laat je zien welke bevestigingsmail de aanmelders krijgen, en welke slimmigheden daarin zitten.

Vooral één simpel zinnetje dat eraan werd toegevoegd, waardoor de mailbox explodeerde en het kijkerspercentage steeg naar de duizelingwekkende hoogte van 50%.

Veel webinars hebben een veel lager kijkerspercentage – het aantal aanmelders dat daadwerkelijk komt kijken naar het webinar. Als je 30 tot 40% kijkers hebt, dan doe je het al heel goed.

Door het kijkerspercentage van 50% steeg ook het conversiepercentage en de gemiddelde omzet per webinar.

Die nieuwe masterclass, waarin ik dat webinar en alle copywriting in de advertentie en de bevestigingsmails helemaal uit elkaar trek, stuur ik maandag naar de drukker.

Als je hum in je hebberige handen wilt krijgen, is dit het moment om de trekker over te halen. Start je membership van Het Lab vandaag, op deze pagina: www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen