Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe vergeetbaar ben jij?

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

 

Een vrouw uit Orlando, Florida vertelt dit smakelijke verhaaltje op Fmylife .com:

‘Today, as I was getting my nails done at a salon, the owner pulled my head back against the chair in front of all the customers and began to tweeze my eyebrows. When I exclaimed that I didn’t pay for that service, she replied, “I don’t care. This needs done.” FML’

Dat lijkt een beetje op de manier waarop veel ondernemers met hun klanten omgaan.

Die hoeven maar één blik op een klant te werpen en ze weten al wat het probleem is.

Die hoeven maar een paar dingen te horen van een klant en ze weten al wat het probleem is.

Ze doen het al zó lang dat ze 10 stappen voor lopen.

Hoe voelt dat voor hun klanten? Die voelen zich in de houdgreep genomen.

Waarna iemand met een pincet hun wenkbrauwen gaat uittrekken. Terwijl andere mensen toekijken.

Vernederend.

Wat gaat die klant doen als jij haar loslaat? Die zie je niet meer terug.

Als je iemand bent die weleens wat moet uitleggen aan een klant, kijk dan uit voor dit uittrekken van wenkbrauwen.

Ook voor jouw klanten voelt het al snel zo.

Wil je dat ze onthouden wat je zegt?

Wil je dat ze doen wat je adviseert?

Dan zijn er 3 formules om je kennis in hun hoofd te stoppen die onvergetelijk zijn.

Iedere expert die bij me komt voor een training moet ik die 3 manieren op een bepaald moment uitleggen.

En dan bedoel ik letterlijk iedere expert.

Want ze leggen dingen uit op een manier die voelt als haren uittrekken.

Of ze vertellen een slap verhaal dat smaakt als prutgekookte noedels zonder zout.

Om het voor iedereen makkelijker te maken, heb ik die 3 manieren zojuist uitgelegd in een nieuwe masterclass.

Daarin laat ik zien hoe je een onvergetelijke leermeester wordt.

Zelfs als je geen trainer of coach bent.

Deze 3 formules kun je iedere keer gebruiken als je een klant spreekt, een artikel schrijft, een presentatie geeft of een boek schrijft.

Doe je dat niet, dan zijn ze je al vergeten terwijl je nog staat te praten.

Gebruik je de formules wel, dan onthouden ze je hun hele leven lang.

De deadline om de 3 formules in handen te krijgen is aanstaande maandag.

Op die dag sturen we ze om 17 uur naar de drukker en daarna ben je te laat.

De link om dat te voorkomen is www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

PS

Normaal geef ik nooit korting op Het Lab. Het maandbedrag is altijd hetzelfde.

Maar we introduceren deze maand een jaar-membership. Dat betekent dat je ervoor kunt kiezen om voor een heel jaar ineens te betalen.

En bij dat jaar-membership krijg je wél een korting. Want je betaalt maar 10 masterclasses, en je krijgt er maar liefst 12.

En als je vóór maandag jaar-member wordt, krijg je er ook nog een ander cadeau bij. Een vette bonus ter waarde van 249 euro.

Je krijgt namelijk een gratis Fast Lane-sessie cadeau. Waarin je samen met mij en een klein groepje Members in één middag de formules van deze maand toepast in je business.

Fast Lane Members betalen daarvoor 249 euro per maand, en jij krijgt één zo’n sessie gratis.

Wil je geen jaar-membership? Up to you. Je kunt nog steeds gewoon voor een maandelijks membership kiezen. Maar welke van de 2 je ook kiest, de deadline om de 3 formules te krijgen is dus maandag.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten