Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ze onthouden hun hele leven wat ze van jou hebben geleerd

Aartjan van Erkel

in Uncategorized

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Profvoetballer Sergio van Dijk wist: hij zou de Eredivisie nooit halen.

Jarenlang blijven hangen in de Keukendivisie trok hem niet, dus hij besloot in de jungle te gaan voetballen.

Zo gezegd zo gedigidaan en hij trok naar Java, stond te lezen in de Voetbal International.

Daar werd hij teamgenoot van ex-Premier League-middenvelder Michael Essien.

Bijgenaamd De Bizon, want in duels met hem leek het wel alsof je tegen een betonnen muur aanliep.

Essien had met Real Madrid nog tegen Lionel Messi gespeeld, en hij legde uit waarom het bijna onmogelijk was om tegen hem te verdedigen.

Messi wachtte altijd tot Essien een voet van de grond had, om er daarna aan de andere kant voorbij te gaan.

Koekoek!

Deze passeertechniek van Messi was veruit het interessantste detail in een verder niet zo boeiend artikel.

Goede journalisten peperen hun tekst met zulke onvergetelijke details.

En goede trainers peperen hun training met onvergetelijke details.

Ze vertellen juist de dingen die hun klanten per sé moeten onthouden op de interessantste manier.

De rest mogen ze vergeten, maar die paar dingen móeten ze onthouden.

De allerbeste trainers hebben daarvoor een truukendoos.

Door die gouden doos met al hun showbizz-trucs zijn ze geen trainers zoals 95% van hun markt, maar entertrainers.

In mijn truukendoos zitten 3 formules die bovenop liggen en helemaal glimmen omdat ik ze zo vaak uit die doos pak en gebruik in mijn online trainingen.

En omdat ze zo goed werken, heb ik daar een masterclass over opgenomen voor de Members van Het Lab.

Het zijn 3 manieren om een onvergetelijke leermeester te worden.

Die 3 formules gebruik je om de allerbelangrijkste dingen in je training met klittenband te bevestigen in het brein van je klanten, zodat ze dat inzicht onthouden én gaan gebruiken.

Ze onthouden voor de rest van hun leven wat ze van jou hebben geleerd.

Als je dit vaak genoeg doet, word je zo fascinerend als trainer dat ze alle trainingen die je aanbiedt gaan volgen.

Je kunt die 3 formules trouwens ook gebruiken als je een presentatie geeft, een artikel schrijft of je puberkinderen iets mee wilt geven waarvan je zeker wilt weten dat ze het de rest van hun leven onthouden.

De masterclass waarin ik de 3 formules om een onvergetelijke leermeester te worden in detail uitleg, sturen we je toe als je uiterlijk 1 februari member wordt van Het Lab.

Dat is maandag.

Word je NA aanstaande maandag Member, dan krijg je deze masterclass NIET.

Want in Het Lab krijg je geen toegang tot afleveringen die zijn uitgekomen voordat jij Member werd.

En deze maand is er iets bijzonders aan de hand.

Want normaal geef ik nooit een korting op Het Lab: dus het maandbedrag is altijd hetzelfde.

Maar we introduceren deze maand een jaar-membership.

Dat betekent dat je ervoor kunt kiezen om voor een heel jaar ineens te betalen.

En bij dat jaar-membership krijg je wél een korting. Want je betaalt maar 10 masterclasses, en je krijgt er maar liefst 12.

Je krijgt dus 2 masterclasses cadeau bij een jaarabonnement.

En als je vóór maandag jaarmember wordt, krijg je er ook nog een ander cadeau bij.

Een dikke bonus bij ter waarde van 249 euro:

Je krijgt namelijk een gratis Fast Lane-sessie cadeau. Waarin je samen met mij en een klein groepje Members in één middag de masterclass van deze maand toepast in je business.

Fast Lane Members betalen daarvoor 249 euro per maand, en jij krijgt één zo’n sessie gratis.

De pagina waar je vóór 1 februari Member kunt worden is www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

PS

Je kunt trouwens ook nog steeds gewoon een maandelijks membership starten heur.

PPS

De reden dat we het jaarmembership hebben toegevoegd is de administratieve hassle voor mijn team. Er zijn bijna 200 Members en het scheelt ons gewoon een hoop werk als je maar één keer per jaar hoeft te betalen. Voor jou scheelt het ook administratie: 12 facturen per jaar naar de boekhouder sturen vs 1 factuur per jaar.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten