Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hier zijn je klanten door geobsedeerd

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ik ging laatst door een doos heen met het opschrift ‘Leuk voor later’.

En daarin kwam ik een paar schriftjes tegen van de middelbare school, van geschiedenis. Het zijn de enige die ik heb bewaard.

Mijn geschiedenisleraar heette Schouls en er zat geen krijt aan zijn handen. Want hij schreef in mijn herinnering nooit iets op het bord.

Het enige wat hij deed als de les was begonnen, was opstaan van zijn stoel en een verhaal afsteken.

Ik heb nog een schriftje met tientallen pagina’s aantekeningen over de Franse Revolutie.

De brandstapels loeiden en de koppen rolden. Marie Antoinette werd gillend onthoofd op de Place de la Concorde.

Vive la révolution! Swish, BONK.

Haar hoofd met de lange haren dat na de executie in een mand terechtkwam die speciaal naast het hakblok was neergezet.

Hij was de enige leraar die ons tot op het bot entertainde. Zelfs de treiterbakken achterin de klas hielden hun bek tijdens zijn lessen en zaten met een druppeltje kwijl in hun mondhoek te luisteren.

Als je geluk hebt dan heb je 1 of 2 docenten in je leven gehad die je nooit bent vergeten.

Hun onvergetelijkheid kwam doordat ze entertainment in hun lessen stopten.

Fast forward naar 2021: we leven in een maatschappij met een obsessie voor entertainment.

Zodra we ons een seconde vervelen, trekken we die telefoon uit onze zak en zetten we het entertainment aan.

En het is bizar hoe teachers alsnog gewoon doorgaan met teachen. Ik geef weleens gastcolleges op de Universiteit Utrecht en ik zie dan andere docenten inspiratieloos door een powerpoint heen jakkeren. Tranentrekkend.

Die teachers zouden eens om zich heen moeten kijken.

Wie verdienen er meer geld in deze wereld, en wie hebben er meer status? De teachers, of de entertainers?

Dus juf Mirjam van groep 7, of Beyoncé?

Psies.

Waarom zou je er dan als ondernemer voor kiezen om je te positioneren als een teacher?

Iedere keer als je wilt dat klanten naar je luisteren, entertain ze dan.

Als je wilt dat ze doen wat je zegt, entertain ze dan.

Als je wilt dat ze het onthouden, entertain ze dan.

Je weet dat allang. Maar doe je het ook?

Om het voor experts makkelijk te maken om invloed te hebben op hun klanten met entertainment, heb ik een speciale masterclass opgenomen.

Daarin geef ik je 3 technieken om een onvergetelijke leermeester te worden.

3 formules die je iedere keer kunt gebruiken als je een presentatie geeft, een e-mailing schrijft, een social media post maakt, een boek schrijft of een trainingsvideo opneemt.

Het zijn formules die je in het leven zo vaak kunt gebruiken dat het een tweede natuur wordt.

Ze hangen straks aan je lippen doordat je dingen doet die 95% van de experts vergeten, waardoor ze overkomen als teachers.

De enige manier om deze nieuwe masterclass in handen te krijgen is door op maandag 1 februari Member te zijn van Het Lab.

En deze maand is er iets bijzonders aan de hand met Het Lab.

Want normaal geef ik daar nooit een korting op: het maandbedrag is altijd hetzelfde. Take it or leave it.

Maar ik introduceer deze maand een jaar-membership.

Dat betekent dat je ervoor kunt kiezen om ineens voor een heel jaar te betalen.

En bij dat jaar-membership krijg je wél een korting. Want: je betaalt maar 10 Masterclasses, en je krijgt er maar liefst 12.

Je krijgt dus 2 Masterclasses cadeau bij een jaarabonnement.

En als je vóór 1 februari jaarmember wordt, krijg je er ook nog een ander cadeau bij.

Een dikke bonus bij ter waarde van 249 euro:

Je krijgt namelijk een gratis Fast Lane-sessie cadeau. Waarin je samen met mij en een klein groepje Members in één middag de masterclass van deze maand toepast in je business.

Fast Lane Members betalen daarvoor 249 euro per maand, en jij krijgt alleen deze maand één zo’n sessie gratis.

De pagina waar je vóór 1 februari Member kunt worden is www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

PS

Je kunt ook nog steeds gewoon het maandelijkse membership starten hoor, waarbij je een maandbedrag betaalt.

PPS

De reden dat we het jaarmembership toevoegen is de hoeveelheid administratieve hassle voor mijn team. Er zijn bijna 200 Members en het scheelt ons gewoon een hoop werk als je maar één keer per jaar hoeft te betalen. Voor jou scheelt het ook administratie: 12 facturen per jaar naar de boekhouder sturen vs 1 factuur per jaar.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten