Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het geheim van zero resistance e-mailmarketing

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Amerika koos vorige week tussen een oranje en een witte president.

En ik zag tijdens het zappen opeens dat CNN een rood logo heeft en Fox News een blauw logo.

Alsof ze met de kleur willen liegen dat ze niet partijdig zijn voor de democraten of de republikeinen.

De blauwe democraten hebben juist bewust weer geen rood gekozen als clubkleur, om niet op socialisten te lijken.

Democratische presidenten dragen daarom meestal een blauwe stropdas, en Trump een rode.

Enniewees, wie alle symboolpolitiek op de hysterische nieuwszenders volgde die kon af en toe wel even een adempauze gebruiken.

En op CNN snappen ze dat.

Daarom hebben ze tijdens een hectische redactievergadering de ’30 Seconds of Calm’ bedacht.

Letterlijk een meditatief intermezzo op tv, waarin rustige natuurbeelden getoond worden.

Een mistig berglandschap. Lammetjes op een groene heuvel in Ierland. Gekleurde vissen bij een koraalrif met in hun midden een vegetarische haai.

Met daaronder altijd een kei-irritant muziekje dat veels te hard staat.

Na 30 arielekste secondjes gaat het pandemonium van gekleurd nieuws afgewisseld met heul veul reclames dan gewoon weer verder.

Een geinige poging tot het tonen van empathie.

We snappen dat u af en toe even rust nodig heeft.

Ondernemers denken vaak ook zo over hun e-mailmarketing.

“Ik moet niet te druk doen, en ik mag mijn klanten niet lastigvallen.”

Daarom stoppen ze steeds lange pauzes tussen de mailingen die ze sturen.

Ze mailen bijvoorbeeld maar 1 keer per maand. Of ze vinden zelfs dát nog te veel.

Daardoor zijn ze alleen wel onzichtbaar in de inbox.

Of ze worden ironisch genoeg gezien als een spammer, áls ze dan eindelijk weer eens een mail sturen.

Want niemand weet nog wie ze zijn.

Terwijl er een eenvoudige oplossing is voor hun knagende wroeging.

Want het enige wat je hoeft te doen om klanten niet lastig te vallen met je mailingen, is:

Ze niet lastigvallen.

Stuur dus geen saaie of commerciële mails naar je lijst.

Maar maak je mails fun om te lezen.

Stuur ze een gniffel, een knuffel of een beuk op hun schouder.

Net als een vriend die regelmatig even appt of binnenwipt.

En bied altijd terloops ook een volgende stap aan, voor wie toevallig die dag klaar is om die stap te maken.

Hoe je zukke zero resistance e-mailmarketing doet, laat ik volgende week zien in een online seminar.

Mijn seminar heet ‘Easy Money met Entertaining E-mails’ en ik vertel daarin het verhaal over deze mails die je elke dag van me krijgt.

Ik vertel waarom ik zo absurd vaak e-mail. Volgens sommige marketing-‘experts’.

Elke dag, en soms zelfs meerdere keren per dag.

En deze week ga ik ook op zaterdag en zondag door met mailen.

Hoe ik wegkom met dat tapijtbombardement van e-mails en waarom mensen me niet naar de hel verwensen, vertel ik in het seminar.

De link om je aan te melden is https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: