Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
Dat zegt auteur Cor Hospes in zijn boek De power van een content-platform, dat ik je overigens aanraad om te lezen.
Zeker als je het ongemakkelijke gevoel hebt dat je afhankelijk aan het worden bent van onbetrouwbare advertentieplatforms zoals Facebook.
Hospes citeert de Chief Brand Officer van Procter & Gamble, een van de grootste adverteerders ter wereld.
Mensen haten reclame omdat die lastigvalt.
Daarom vermindert Procter & Gamble zijn reclame-uitgaven op digitale platforms met 200 meloen.
Ze kiezen voor een nieuwe weg:
“Meer aandacht voor comedy, muziek, film, purpose, entertainment en journalistiek. Dat moet zorgen voor content waar mensen echt naar uitkijken”.
Zéér opmerkelijk. Want de reclamewereld heeft nooit moeite gehad met lelijk.
Mensen onderbreken terwijl ze iets leuks aan het doen zijn? Reclamejongens vonden het prrrrrima.
Steeds langere reclameblokken aan het einde van een spannende film? Doen!
Tegenover het Panteon in Rome een reclamespandoek van 10×5 meter over een historisch pand spannen met een afzichtelijke foto van een mobiele telefoon? Why not?
Maar smakeloosheid is uit de mode.
Platte, storende marketing wordt slecht getrokken in 2020.
Daarom zoeken de grootste adverteerders naar nieuwe wegen.
“Content waar mensen echt naar uitkijken.”
Twee jaar geleden startte ik een radicaal experiment met e-mailmarketing.
Geen hard teaching meer, maar info-tainment.
Dit waren de reacties van mijn klanten:
“Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails.” – Sandra
“Je bent de eerste verkoper waarvan ik iedere mail open.” – Jules
“Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank.” – Karel
Deze week geef ik een seminar waarin ik de formule laat zien voor mijn radicale e-mails:
‘Easy Money met Entertaining E-mails.’
In mijn seminar laat ik zien hoe je content schrijft waar mensen naar uitkijken.
Ik geef het op 2 tijdstippen omdat e-mailmarketing een van de beste manieren is om tijdens een lockdown contact te houden met je klanten en je omzet op peil te houden.
Met mijn formule kun je de frequentie van je mailingen sterk verhogen zonder irritatie op te roepen.
Meld je alleen aan als je serieus overweegt om vaker te gaan mailen en om klanten te entertainen, dit is de link: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg
Goeie zondag,
Aartjan van Erkel
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Premium persoonlijke begeleiding
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail