Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat er kan gebeuren als je 10x zo vaak mailt als nu

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Van de week sprak ik Dieter, een ondernemer uit Gent.

Hij verhuurt en repareert muziekinstrumenten.

Ik leerde hem een tijdje geleden om entertainende e-mails te schrijven, en hij is toen TIEN KEER zo vaak gaan e-mailen naar zijn klanten.

Want eerst mailde hij 1 keer per kwartaal, en nu mailt hij 1 keer per week.

Waarop een klant hem deze verbijsterende reactie stuurde:

“Wat schrijf je leuke mails opeens! Mag je best vaker sturen.”

Dus hij gaat zonder waarschuwing 10 keer zo vaak mailen als vroeger, en dan vraagt een klant of hij NOG VAKER wil gaan mailen.

Zulke dingen kunnen er gebeuren als je entertainende e-mails stuurt.

Dieter vertelde trouwens dat hij het zelf ook leuk vindt om te mailen nu.

Als je de geheime formule achter deze nieuwe e-mailmarketing wilt ontdekken, kijk dan volgende week naar mijn online seminar:

Easy Money met Entertaining E-mails.

Want gewoon vaker gaan mailen is niet de truc. Dieter schrijft ook over heel andere dingen nu.

Ik organiseer dit seminar speciaal voor ondernemers die tijdens de gedeeltelijke lockdown vaker van zich willen laten horen, om hun omzet op peil te houden.

De eerste stap naar bizarre respons op je mailingen is klikken op deze aanmeldlink: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg

Het is gratis trouwens.

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: