Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ze werd wereldberoemd in haar markt

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Roze karabiners.

Een roze helm.

Tussen blinkende wolkenkrabbers zweeft een nieuwe, vrouwelijke superheld.

Ze roept in het Hebreeuws dingen naar de camera terwijl ze aan een touw boven een afgrond hangt.

En barst dan los in hiphop dance moves, voor zover mogelijk als je in een bergbeklimmers-harnas hangt.

Noa Toledo is de enige glazenwasster (v) van Tel Aviv. Fun fact: haar beroep heeft in het Duits de vrolijke titel ‘Fensterputzerin’.

Haar missie is om meiden te laten zien dat zij ook gewoon mannenberoepen kunnen doen.

De video waarop ze op de rand van het dak van een torenflat staat te dansen met op de achtergrond een mannelijke collega die stuurs met zijn armen over elkaar in de camera kijkt terwijl zijn collega er weer duizend volgers op tiktok bij krijgt, is priceless.

Er werd een vrouw geïnterviewd die elke dag naar kantoor gaat in een van de gebouwen die Noa van buiten poetst.

Voor de camera vertelt ze dat ze een fan is, omdat Noa de enige glazenwasser is die hangend voor het raam een dansje doet en na het glazenwassen vraagt of ze tevreden is met de properheid van de ruiten.

Daarna zakt ze weer een verdieping lager, terwijl ze The Smurf en The Cabbage Patch doet.

Ze heeft een veelvoorkomend beroep en heeft zichzelf met 1 interventie wereldberoemd gemaakt in haar vakgebied.

Veel van haar collega’s vinden het helemaal niks wat ze doet.

Die hadden even niet zien aankomen dat hun door mannen gedomineerde kasteel ingenomen zou worden door een breakdancende chick die net doet alsof het niks is om je werk te doen boven een gapend gat van 100 meter diep.

Als je kriegele reacties krijgt vanuit je vakgebied door jezelf op een afwijkende manier te verkopen, dan weet je zeker dat je het goed doet.

En dat kan ook wel op een ietsje minder risicovolle manier. Geschikt voor mensen met hoogtevrees.

Want in de meeste markten zijn je concurrenten vergelijkbaar met die stuurse vastgeroeste glazenwassers waar Noa mee samenwerkt.

Die zijn clueless. Ze doen gewoon wat de rest doet.

The majority is always wrong.

Hun marketing is standaard glazenwassen. Sponsie, trekkertje, klaar.

Wat jij nodig hebt om enorm op te vallen is het inzicht dat iedereen elkaar nadoet.

En dan een paar manieren om jezelf compleet anders te positioneren.

Door de woorden die je gebruikt. Je hoeft er niet voor te abseilen.

Ik heb voor Het Lab een Masterclass opgenomen met 5 copywriting-formules om jezelf vrij te maken van de glazenwassers in jouw markt.

Die in hun marketing allemaal hetzelfde doen: sponsie, trekkertje, klaar.

De woorden die jij gebruikt kunnen een stuk frisser en als Member van Het Lab krijg je daar komende maand 5 formules voor die je meteen in je e-mails en je social media kunt toepassen.

Zip nu naar deze pagina om je Membership te starten: www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: