Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ben jij een act?

Aartjan van Erkel

in Storytelling

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Ben jij een act?” vroeg een dame bij de koffiemachine.

Ik was in een gerestaureerd klooster waar nu allemaal bedrijven zitten en ik droeg mijn witte Labjas, roze stropdas en skwiekende gele lakschoenen.

En zij dacht dat ik accordeon ging spelen en liedjes zingen voor een zakelijke zaal met mannen in pakken.

In werkelijkheid was ik onderweg naar de studio van de ‘Over spreken gesproken’ podcast van Glenn Vergoossen.

Hij interviewt professionele sprekers over het vak.

We hebben het uitgebreid gehad over jezelf onderscheiden, en over de missing link in storytelling.

Een ontbrekend element waardoor ondernemers die zo slim zijn om verhalen te vertellen in hun marketing, alsnog vergeten en genegeerd worden.

Het geheime element om onvergetelijk te worden is het gebruiken van je bloedeigen marketing-personage in de verhalen die je vertelt.

Daarover hebben we een leuk gesprek gehad dat je kunt beluisteren in je vaforiete podcast-app: Over spreken gesproken podcast, aflevering 45.

Je kunt hem via deze link ook direct beluisteren op Soundcloud, zonder te hoeven inloggen: https://soundcloud.com/user-714057937/osg-45

Enjoy!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: