Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom klanten jeuk krijgen van jouw waardevolle artikelen

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In het land van de vrije mensen is een spraakmakende traditie ontstaan.

Mede mogelijk gemaakt door de social media goden die ons leven zo verrijkt hebben.

Waar gaat dit over?

Amerikaanse mannen die provocerend een pistool op hun johannes richten en daar foto’s van posten.

Ik verzin dit niet.

En andere Amerikaanse mannen die daarover helemaal uit hun panty gaan.

Niet eens vanwege de stupiditeit van de foto’s.

Maar omdat ze hun vinger aan de trekker hebben, en omdat het pistool niet vergrendeld is.

In de wereld van wapenbezitters heb je de ‘normies’, die hameren op de veiligheidsregels.

Hou je wapen vergrendeld als je het niet gebruikt.

Nooit je vinger op de trekker, behalve als je op het punt staat om te schieten.

Nooit je wapen op iemand richten die je niet wilt verwonden.

En je hebt de ‘fudds’, ongewassen types in een tuinbroek met maar één bretel over hun schouder, die overal scheid aan hebben.

Vooral aan mensen die zwaaien met een vingertje en die zeggen wat ze moeten doen.

Die foto’s zijn dus de ene groep wapenbezitters die de andere groep provoceert.

De normies moesten wel een heel klein beetje lachen toen het onvermijdelijke gebeurde: een van de fudds schoot per ongeluk een gloeiende kogel door zijn eigen balzak.

Einstein maakt het gelukkig goed na een bezoek aan het ziekenhuis, maar het is niet bekend of hij nog kleine Einsteintjes kan maken.

De fudds zien hem als held en hebben hem uitgeroepen tot beheerder van hun Facebook-groep.

Moraal van dit kabaal? Hoe ver de fudds misschien van ons af staan, toch kun je iets leren van hun gedrag waarmee je direct je marketing verbetert.

Dat leerpuntje is: veel mensen houden er niet van als anderen tegen ze zeggen wat ze moeten doen. Of moeten laten.

Hebben ze liever niet. Krijgen ze een heel klein beetje jeuk van. Van dat zwaaiende vingertje. Daar gaan ze hun wapens van trekken.

Als je overkomt als een betweter, een teacher of een zeurpiet dan krijg je weinig vrienden. En weinig klanten.

Mijn advies: hou je daar verre van in je marketing. Van altijd maar teachen en tips geven.

Want wat je dan eigenlijk aan het doen bent is: mensen vertellen dat ze het verkeerd doen.

En jij gaat ze weleens even vertellen hoe het dan wel moet.

Voor teachen is een tijd en een plaats. En die tijd en die plaats zijn: zodra mensen hebben betaald voor je content.

Dan verwachten ze jouw tips en instructies. Niet in je marketing. Daarin verwachten ze alleen maar dat ze overtuigd worden. En graag ook een beetje entertained.

Wat je dan kunt zeggen in je marketing?

Daar geef ik morgenochtend een gratis online seminar over.

Dat seminar heet ‘Easy Money met Entertaining E-mails’.

Je krijgt geen geheven vingertje van me.

Ik sta niet op de kansel van mijn zelfgebouwde kerk.

Maar ik ga je het verhaal vertellen hoe een switch in mijn e-mail copywriting alles veranderd heeft in mijn bedrijf.

Ik vertel je onder andere waarom tips geven in content marketing steeds minder goed werkt.

Welke 13 problemen je oplost in je business als je vaker gaat mailen.

En hoe je veel sneller nieuwsbrieven schrijft die klanten ook nog eens 3 keer zo vaak lezen.

Meld je alleen aan als je morgenochtend van 10 tot 12 uur tijd hebt, want er komt geen replay.

Klik op deze link als je een plaats wilt reserveren: https://event.webinarjam.com/register/29/38x52tlz

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: