Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

E-mail van je moeder

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel: je kunt je beste klanten een bericht sturen.

Want je hebt iets te verkopen.

En je zou moeten kiezen uit 2 plekken waar ze je bericht ontvangen.

(1) De plek waar je klanten rondhangen als ze zich vervelen. En waar je bericht terechtkomt in een oneindige stroom foto’s en video’s van celebrity’s, mooie mensen en hilarische grappenmakers.

(2) De plek waar je klanten gefocust zijn, waar ze 25% van hun werktijd verblijven, en waar urgente berichten van hun moeder binnenkomen.

Waar wil je liever dat klanten jouw bericht krijgen?

Dat is de keuze die je elke dag maakt als je kiest voor (1): posten op social media of (2) e-mailen naar je lijst.

Een bericht e-mailen betekent niet dat je ook zeerieus hoeft te klinken.

Sterker nog, je kunt tot op het bot entertainen in een e-mail.

En daarmee een knuppel in de inbox gooien.

Wat je óók kunt met een e-mail: direct verkopen. Een commercieel aanbod doen, met een link erbij.

Want meer dan 60% van de mensen koopt regelmatig iets nadat ze een e-mail krijgen.

Direct verkopen op social media is not done.

Op Facebook of Instagram wordt directe verkoop net zo gewaardeerd als een scheet laten in een vol café.

Dus het is aan jou hoeveel tijd je deze week steekt in social media, en hoeveel tijd in je e-mails.

Kijk maar. In ieder geval geef ik overmorgen een online seminar over e-mail copywriting.

Hoe stuur je e-mails aan klanten die even warm worden ontvangen als e-mails van hun moeder?

Of warmer, ligt eraan wat voor moeder ze hebben.

Dat zie je woensdagochtend van 10 tot 12 uur in mijn online seminar ‘Easy Money met Entertaining E-mails’.

Je kunt gratis kijken door je hier aan te melden: https://event.webinarjam.com/register/29/38x52tlz

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: