Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo maak je inkomsten voorspelbaar

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren was ik met de kids op weg naar ‘s-Gravenzande, aan de kust bij Rotterdam.

Toen we een telefoontje kregen waardoor een grote teleurstelling neerdaalde in de auto.

De beller deelde namelijk mee dat de wind was gaan liggen.

En dat ons uitje daarom helaas moest worden geannuleerd.

Ik had blo-karten geboekt op een ebstrand, en daarvoor hebbie wind nodig.

We zijn alsnog maar een broodje gaan eten op dat strand, om Lola over het strand te laten rennen. Want die gaat he-le-maal uit haar stekker zodra ze de zee ruikt.

Confronterend voor de exploitant van het blo-karten: die heeft al zijn klanten van gisterenmiddag moeten afbellen omdat de wind had besloten om ietsje te draaien.

Daardoor blies hij opeens tegen de duinen aan, waardoor er te weinig wind overbleef om te kunnen strandzeilen.

Letterlijk een speelbal zijn van de wind, lijkt mij geen lekkere business.

Het is voor ondernemers beter als hun inkomsten voorspelbaar zijn.

En daar kun je zelf voor zorgen.

Niet alleen door een verdienmodel te kiezen dat onafhankelijk is van het weer buiten en het weer in de economie.

Maar ook door je marketing te laten snorren als een naaimachientje, wat er ook gebeurt.

Zoals je weet is een van de beste tips die ik je kan geven om meer te gaan verkopen: elke dag een marketingmail sturen.

En wil je niet elke dag, om dan in ieder geval vaker te mailen dan je nu doet. En met een vaste frequentie.

Want als dat e-mailmachientje eenmaal staat te spinnen, ben je daardoor in staat om constant omzet te maken.

Come hell or high water.

Je hoeft er alleen maar weer een e-mail voor te sturen.

Wil je het verhaal horen waarom ik met een absurd hoge frequentie e-mail, zonder enig respect voor marketingconventies en politieke correctheid?

Kijk dan woensdag naar mijn online seminar Easy Money met Entertaining E-mails.

Daarin vertel ik in een schurende bruine pij het confronterende evangelie van de e-mailgoden.

Denk niet dat je als een blatend schaap hoeft mee te hollen met een hele kudde concurrenten.

Je bent vrij om een mooie bergtop uit te kiezen en ’s tijdens het gouden uur te huilen naar de maan, zodat iedereen zijn oren spitst.

Je bent vrij om te kiezen voor entertainment en mooie inzichten in je e-mails. In plaats van tips-tips-tips-tips-tips.

Het mag allemaal wel wat lichter en luchtiger, grote smurf. Marketing is niet zwaar en moeilijk.

Het mag ook gewoon leuk zijn.

Leuk om te lezen, en leuk om te maken.

De link om in te loggen op mijn ketterse hagepreek is https://event.webinarjam.com/register/29/38x52tlz

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: