Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Snel Scoren-webinar start om 10 uur

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Zometeen om 10 uur geef ik een LIVE online seminar: Snel Scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken.

De reden: bijna alle bezoekers aan je website haken af. Je doet het al heel goed als 3% klant worden.

Dus 97% van je bezoekers raak je kwijt! Zie je die ooit nog terug?

Terwijl je van alles kunt doen om die bezoekers binnen te houden. Sommige zijn zó simpel, dat geloof je niet…

Doordat ik jarenlang heb getest bij de grootste internetbedrijven van Nederland weet ik wáár bezoekers op afhaken.

Ik laat je dat zien in een gratis online seminar. Je ontdekt 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken.

Ondernemers hebben hier vaak geen idee van. Terwijl het snel scoren is, laaghangend rijp fruit.

Doe je hier niks mee, dan blijft je website zo lek als een mandje. Zonde van al die omzet, toch?

Wat je ontdekt in dit online seminar:

– Met welke simpele tekstwijzigingen je veel meer klanten trekt met je bestaande website.

– Hoe je klanten in hun hart raakt, zodat ze alleen met jou zaken willen doen. Ongeacht je tarief.

– Reden nummer 1 dat klanten op het laatste moment afhaken op je website, en hoe je dat simpel voorkomt.

– Hoe je onafhankelijk wordt van Google, met iets waarvan veel ondernemers denken dat het ouderwets is.

– Hoe jouw website bij de beste 20% in je markt gaat horen.

– Wat je kunt zeggen om jezelf onvergelijkbaar te maken, waardoor je uniek bent in je markt.

Waarschuwing:

Het duurt precies 2 uur en er is een beperkt aantal plaatsen. Dus meld je alleen aan als je tijd van 10 tot 12 uur.

Er wordt achteraf géén opname verstuurd.

Dit is de link: https://attendee.gotowebinar.com/register/1439782297254459918, tot zometeen.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: