Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Onbegrijpelijke obsessie van ondernemers: altijd JA willen horen van klanten

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vrijdag is een leuke dag voor een video.

Een paar weken geleden zoomde ik met digital community-expert Maartje Blijleven.

Ze interviewde me over personality based marketing en over het gebruiken van entertainment om klanten aan je te binden.

Maartje schreef ooit ‘Beauty with Brains’, het handboek voor beginnende fotomodellen, en een paar jaar geleden publiceerde ze een nummer 1 bestseller: ‘We love communities’.

Ze wordt regelmatig geïnterviewd in de media over community building en is oprichter van WeLoveCommunities.nl en de communities WomenTalkTech en IncludeNow.

In ons lockdown-interview bespraken we onder andere:

  • Hoe je de prijs bepaalt van een online training
  • Een manier om je bedrijf 4 keer zo winstgevend te maken als je werkt met je hoofd en je uren of dagdelen verkoopt
  • Hoe je erachter komt wat je klanten willen kopen, en waarom het geen enkele zin heeft om dat aan ze te vragen
  • Welke prijs je betaalt voor het aantrekken van duizenden klanten
  • De onbegrijpelijke obsessie van ondernemers om altijd een JA te krijgen van klanten, terwijl ze beter kunnen proberen om een NEE te krijgen
  • Wat er gebeurde toen een klant me mailde: “Ik ben een droeftoeter”

Dit is de video van ons gesprek:

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

PS

Dinsdag geef ik van 10 tot 12 het gratis online seminar ‘Snel scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken’. Speciaal voor ondernemers met een bestaande website die veel te weinig oplevert. De link om je aan te melden is https://attendee.gotowebinar.com/register/1439782297254459918

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: