Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Klikken, klikken, niet kopen?

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel: je krijgt 100 offerte-aanvragen binnen.

En van die 100 offertes ketsen er vervolgens 97 keihard af.

Je houdt dus maar 3 opdrachten over aan 100 aanvragen.

Zou je dan he-le-maal koekwaus worden of niet?

Dacht ik al, grote smurf. Dacht ik al.

Toch is er in jouw bedrijf iets dat waarschijnlijk net zo slecht converteert.

En dat is je website.

Veel websites zetten namelijk maar een paar procent van de bezoekers in een lead of een klant.

En bedrijven worden daar niet koekwaus van, maar ze accepteren het gewoon.

Alsof het normaal is dat 97 van de 100 bezoekers wegklikken en niet bestellen, niet bellen, niks invullen.

Kijken, kijken, niet kopen.

Kanniewaarzijn.

Wanhoop niet, want er is iets aan te doen.

Ik kan je zo 8 dingen opnoemen waar je website vandaag nog een enorme opkikker van krijgt.

Dingen die je kunt doen zonder dat je iemand hoeft te bellen. Zoals designers, programmeurs of websitebouwers. Niet nodig.

Om het meteen maar goed aan te pakken, ga ik je die 8 dingen volgende week vertellen in een gratis online seminar, getiteld:

Snel scoren: 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken.

Daarin vertel ik onder andere waarom zo veel klanten op het laatste moment nog afhaken op websites.

Waarom ze nu nog nee zeggen tegen je aanbod.

En wat je moet zeggen om je te onderscheiden van al je concurrenten.

Je kunt erbij zijn als je klikt op deze link om je aan te melden: https://attendee.gotowebinar.com/register/1439782297254459918

Het heeft alleen maar zin om je aan te melden als je al een website hebt en ook al klanten hebt, en volgende week dinsdag tijd hebt van 10 tot 12 uur.

Aartjan van Erkel

 

 

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: