Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit kost je elke dag koude harde knaken

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Er zijn voorspellingen dat de makers van games en sociale netwerken hetzelfde griezelige lot wacht als de tabaksindustrie.

Boetekleden, processen en schadeclaims omdat ze hun product bewust verslavend hebben gemaakt. En nog verslavender. En nog verslavender.

Terwijl ze wisten dat overmatig gebruik van hun product ongezond was.

Zien we over 10 jaar headlines dat Instagram, Snapchat en PlayStation schikken voor miljarden in een class action rechtszaak met duizenden gedupeerden net zoals peukenproducent Philip Morris heeft gedaan?

Het is denkbaar, en ik denk zelfs dat het onvermijdelijk is.

Wie waarschijnlijk nooit hoeven voor te komen, zijn de makers van series en films.

Want Hollywood en Hilversum gebruiken net zo veel technieken en statistieken om klanten hooked te krijgen, maar hun product is onschuldiger.

En het is al duizenden jaren oud. Verhalen en entertainment zijn zo oud als de taal.

Ondertussen kunnen ondernemers wel een paar dingen van de verhalenvertellers leren.

Dus niet van de hardcore drugsdealers, maar van de laag eronder. Die van de handelaars in mentale soft drugs die buiten het wetboek vallen.

Van de wizards met woorden, en de boeven met beelden.

Wat ondernemers kunnen opsteken van de softcore entertainment-industrie, is wat je moet doen om klanten alles te laten vergeten.

Hoe je ze naar binnen zuigt, terwijl ze eigenlijk maar een kwartiertje wilden kijken voor het slapen gaan.

Hoe je ze wakker houdt, hunkerend naar meer.

Hoe je beste brave burgers met verstandige voornemens verandert in binge-watchende, page-turnende hongerlijers naar jouw product.

Dat effect wil je ook dat jouw website heeft op je klanten.

Hoe je dat voor elkaar krijgt, dat ga ik volgende week uitleggen in een online seminar.

Ik laat zien wat ervoor nodig is om klanten aan je lippen te laten hangen zodra ze de eerste woorden op je website lezen.

Wat ik met dat seminar wil is 8 zaadjes in je hoofd planten van dingen die je kunt doen om klanten bij je te houden.

De realiteit is nu namelijk dat maar een paar procent van je bezoekers iets doet op je website.

Vaak maar een procent of 3. Dat betekent dat 97% van de mensen bij jou afhaakt. Dat kost je nu elke dag koude harde knaken.

Hoe je klanten juist aan de haak slaat, in je poezelige schepnet laat glijden en nog lang en gelukkig met ze verder leeft, vertel ik je dinsdag in het online seminar ‘Snel scoren: 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken’.

Het is een seminar speciaal voor experts. Zoals selfmade ondernemers, dienstverleners, coaches en trainers. Met een bestaande business en een bestaande website, die netten vol met gefascineerde klanten willen binnensleuren.

Als je tijd hebt op dinsdag 14 juli van 10 tot 12 uur, dan is dit de link om je gratis aan te melden: https://attendee.gotowebinar.com/register/1439782297254459918

Hooi,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!

Download het gratis audioboek:

... en hoe jij wél de hoofdprijs kunt vragen, zelfs tijdens een crisis.

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrece marketing-tip en krijg direct het audioboek.

Ben je een expert en wil je kennis verkopen? Beluister dit audioboek dan VOORDAT je een online training lanceert! You will thank me later.

Tnx, het audioboek zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!