Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

10 formules om je omzet terug te brengen op pre-corona niveau

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Dit weekend heb ik de nestkast opengemaakt die laatst 4 koolmeesjongen heeft voortgebracht.

Met enige tegenzin haalde ik hem van de muur en opende het deurtje.

Want toen we nog in ons vorige huis woonden heb ik weleens een onvoorstelbare treurnis aangetroffen toen ik een nestkast openmaakte waarin een week lang koortsachtige activiteit van pimpelmezen was geweest – totdat vader en moeder plotseling stopten met heen en weer vliegen.

Gelukkig was het deze keer goed afgelopen, en ik vroeg me af hoe ze de babykamer hadden achtergelaten.

Het nest bood tegelijkertijd een vertederende en grimmige aanblik.

Het bleek namelijk helemaal te bestaan uit mos en hondenharen.

Er zaten zelfs wat blonde lange mensenharen in verwerkt. Bij ons is niemand blond en bovendien gooien we haren die we niet meer nodig hebben meestal niet in de tuin. Dus waar ze die vandaan hebben – daar kan een mens urenlang over fantaseren.

Wat het grimmig maakte was dat er onder het nest een gaaf eitje achtergebleven was.

Dus niet IN het nest, maar eronder. Onzichtbaar voor wie van bovenaf op het nest keek.

Zouden ze dat ei na het leggen zijn kwijtgeraakt?

Henk, heb jij dat 5e ei ergens gezien? Ik weet zeker dat ik er nog een had gelegd. Henk?

Wat? Nee hoor Mien, volgens mij waren het er maar 4. Doe nou eens rustig mens. Hier heb je een groen rupsje – dat zal je goed doen. En dan hou je tenminste even je kwek.

Het verborgen ei was wit met oranje vlekjes en onvoorstelbaar klein. Even groot als de nagel van mijn pink.

Ondanks een vermiste koter hadden pa en ma koolmees dus onverdroten voortgemaakt en hun kroost volgemest de wereld in gestuurd.

Dat is ook wat er van ondernemers wordt gevraagd de komende maanden.

Onverdroten voortmaken en je ding de wereld in sturen.

Er worden nu twee dingen van je gevraagd als je succesvol wilt zijn in het post-lockdown tijdperk.

(1) Extreem zichtbaar zijn.

(2) Verkopen aan de bovenkant van de markt.

Want je maakt jezelf veel te kwetsbaar als je denkt dat je zonder marketing de komende maanden en jaren gaat overleven.

En je maakt jezelf ook veel te kwetsbaar als je nu probeert te verkopen aan de onderkant van je markt. Want de klappen vallen altijd het hardste bij de mensen die toch al weinig geld konden investeren.

Om sterk uit de lockdown te vliegen heb ik een Masterclass opgenomen met 4 formules om jezelf extreem zichtbaar te maken, en 6 formules om te verkopen aan de bovenkant van je markt.

Daarin zie je wat ik zelf heb gedaan om tijdens corona een van mijn beste kwartalen ooit te draaien. En je ziet voorbeelden van ondernemers die hun omzet eerst zagen inkakken en daarna met een slimme ingreep ultrazichtbaar werden en hun omzet op pre-corona hoogte terugbrachten.

De nieuwe Masterclass is voor de Members van Het lab en vandaag is deadline-dag, want om 17.00 uur sturen we hem naar de drukker.

Na 17.00 uur is hij definitief niet meer beschikbaar, ook niet als je later Member wordt. Want je hebt geen toegang tot vorige afleveringen.

Fladder op tijd naar de link: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast