Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Goedemorgen lelijke kinderen

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Goedemorgen lelijke kinderen!”, groet de docent terwijl hij neerploft achter de webkem.

Hij draagt een petje achterstevoren en een fanny pack schuin over zijn schouder.

Vanaf het scherm van de laptop waar hij zojuist achter is gaan zitten, kijken 26 basisschoolleerlingen hem gebiologeerd aan.

Hun eigen mees Johan had de gastdocent van vandaag zo aangekondigd:

“Ik heb vandaag een hele speciale muziekleraar voor jullie gevonden, en die gaat het eventjes van mij overnemen.”

De apekoppen uit groep 7 van de Haagse Nutsschool letten deze keer een stuk beter op, want ze blijken muziekles te hebben van niemand meer dan Willie Wartaal.

Rapper van De Jeugd van Tegenwoordig, de meest ongrijpbare en benevelde hip hop crew van Nederland.

Auteurs van de kraker Watskeburt? uit 2005, een van de raarste nederhophits ooit.

En ook misschien wel het meest geparodieerde en geplagieerde hip hop-nummer.

Het Corps van tegenweurdig bracht het bijvoorbeeld in bekakt Gronings uit als ‘Supermooi’, en er kwam ook een versie uit auf Deutsch onder de titel ‘Watspassiert?’

Van muziekles komt weinig op de Nutsschool. Er wordt vooral gegiebeld en er is een spervuur van vragen voor de Jeugd van Tegenwoordig-celebrity die voor de Zoomklas staat.

“Hoeveel mensen kennen jou?”, vraagt Henkie uit IJpenburragh.

“Ik denk dat honderdduizend mensen mij kennen.”

Niet alleen kids raken van het padje als ze geconfronteerd worden met een BN’er.

Ook volwassenen zijn geobsedeerd door sterren.

Een zwangerschapstest door een Kardashian is wereldnieuws.

Instagram staat vol met duckface influencers die meer volgers hebben dan wereldleiders omdat ze voor de camera kremmetjes op hun gezicht smeren.

Kun je wat van vinden, maar het natuurlijk gedrag van veel mensen is om gefascineerd te zijn door personality’s met een grote bekendheid en een hoge status.

Als jij een personality based business hebt en dus zelf op de voorgrond staat, raad ik je sterk aan om daar gebruik van te maken.

Bijvoorbeeld: je gaat een online training uitbrengen. Dan kun je die voor veel meer geld verkopen als jouw training een hogere status heeft dan alle andere online trainingen over dat onderwerp.

Het is namelijk heel lekker als je op de top van de berg staat.

Het is nou eenmaal eenzaam aan de top, en dat is nou persies wat er zo lekker aan is.

Want daaronder is het farking druk. Daaronder ben je een van de velen. En is je training een van de velen.

Onder jou waar alle anderen staan te dringen, daar is het duwen, trekken en ellebogenwerk.

En het is prijzenoorlog.

Aan de top is het rustig, waait een lekker briesje en je snuift de geur op van succes, geld en waardering.

Hoe je training een veel hogere status krijgt dan alle andere, en hoe je daardoor veel meer verdient met online trainingen, dat leg ik deze week uit in een gratis online seminar.

Dat zend ik donderdag uit van 10 tot 12 uur.

In het seminar vertel ik hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen.

En hoe je de hoofdprijs vraagt voor je trainingen – dat heeft natuurlijk alles te maken met de status.

Het is de allereerste keer dat ik deze training geef en er zijn al honderden aanmeldingen. Het aantal mensen dat tegelijkertijd live kan kijken is beperkt.

Daarom vraag ik je dringend om je alléén aan te melden als je zeker weet dat je tijd hebt donderdag van 10 tot 12 uur.

De link naar de live uitzending kun je aanvragen door je gratis hier aan te melden: https://attendee.gotowebinar.com/register/6185595538224222219

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: