Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Er is maar 1 ding dat op afstand lekkerder is dan dichtbij

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Je hebt mensen die nu samen online bidden op Zoom.

“Onze vader, die in de wifi-router zijt”…

Ik heb zelf familieleden die samen borrelen via Zoom.

“Wil je er een glas bij? Nee, het zít al in een glas!

Wat zei je? Je viel even weg!”

Er is een site waar je een Netflixparty kunt organiseren: gesynchroniseerd afspelen van de film terwijl er tegelijkertijd een groeps-chat loopt.

Zodat die ene vriend die nooit zijn beck kan houden constant door de film heen kan beppen.

Godallemachtig, ik ben blij dat ik niet hoef.

En als dat nog niet gek genoeg was, kun je nu ook samen online naar het restaurant.

Voor de webcam je lasagna naar binnen slobberen die je met zijn allen hebt besteld bij restaurant Napoli.

Het minst aantrekkelijke onderdeel van samen eten is dan opeens het énige onderdeel van samen eten. Kijken terwijl iemand anders eten in zijn mond propt.

Veel dingen die nu voor de webcam gebeuren, zijn al even awkward als die ene andere toepassing van webcams waar ze in den beginne vooral voor werden gebruikt, in de slaapkamer.

Wat je nu gedwongen online moet doen, is meestal minder dan the real thing.

Maar één ding werkt online daadwerkelijk beter dan live.

En dat ene ding is een product dat voor experts superlekker is om te verkopen.

Niet alleen tijdens een lockdown, als het ook zo ongeveer het enige product is dat je nog kunt verkopen.

Nee, het is onder alle omstandigheden superlekker om te verkopen.

Het lekkerste product voor wie met zijn hoofd werkt, is een online training.

Niet alleen omdat klanten hem online kunnen volgen, maar ook omdat jij hem in onbeperkte hoeveelheden kunt verkopen.

Het maakt voor jou niet uit of 5 mensen jouw training aan het volgen zijn, of 500.

Als je training opgenomen is, dan is het voor jou even veel werk om een handjevol mensen te helpen als een heel auditorium tegelijk.

Een online training is schaalbaar. En daarmee ben JIJ dus ook schaalbaar. Wat in jouw hoofd zit, daar kun je opeens veel meer mensen mee helpen.

Een live training verhoudt zich tot een online training als optellen zich verhoudt tot vermenigvuldigen.

Een online training gaat dus ook je omzet vermenigvuldigen.

Voor klanten is een online training ook beter dan een live training, want…

…ze hoeven geen datum vrij te houden

…ze hoeven niet de file in

…ze hoeven niet hun nette kleertjes aan

…ze hoeven niet te socializen met volslagen onbekenden met moeilijke brillen of een heftige adem

…ze kunnen de training volgen wanneer ze willen, zelfs onder vreemde omstandigheden

(mijn eigen top 4 favoriete momenten om online trainingen te volgen is tijdens het: (1) autorijden, (2) vaatwasser uitruimen, (3) douchen en (4) hond uitlaten, en nummer 5 vertel ik niet)

…ze kunnen een veel langere tijd vragen aan je stellen dan tijdens zo’n eenmalige live training

…ze komen in een community waarin ze niet gedwongen zijn om te minglen, maar waarin ze kunnen kiezen wie ze leuk vinden

…en door al die dingen bij elkaar opgeteld zijn hun resultaten door jouw training dus ook beter.

Een live training is een slap aftreksel als je alle voordelen van een online training naast elkaar zet.

De afgelopen 6 jaar heb ik aan duizenden ondernemers online trainingen verkocht.

En donderdag ga ik daarover voor het eerst mijn verhaal vertellen.

Ik geef dan een online seminar met de titel:

Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen

Het is een live uitzending via internet, met daarin als items:

– Waarom de meeste online trainingen verkocht worden voor peanuts
– Hoe jij wél hoge prijzen kunt vragen én krijgen voor je online training
– Hoe de meeste trainers hun deelnemers demotiveren zonder dat ze het zelf door hebben
– Hoe je voorkomt dat je het verkeerde type deelnemers binnenkrijgt, die negativiteit zaaien
– Hoe je door je training klanten voor het leven krijgt
– Hoe jouw training een veel hogere status krijgt dan andere
– Hoe je deelnemers motiveert om extreme resultaten te halen

De link om je aan te melden staat hieronder, en hou er alsjeblieft rekening mee dat we een max hebben op het aantal live kijkers.

We zien nu al dat er heel veel aanmeldingen zijn, want dit is een nieuw seminar dat ik donderdag voor het eerst geef.

Dringend verzoek: meld je dus alleen aan als je zeker weet dat je tijd hebt op donderdag 16 april van 10 tot 12 uur.

De aanmeldlink is https://attendee.gotowebinar.com/register/6185595538224222219

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: