Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom de meeste online trainingen voor peanuts verkocht worden

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Bedrijven zoeken koortsachtig naar manieren om een deel van hun business online te krijgen.

Het is een gedwongen spoedcursus, georganiseerd door Chinese vleermuizenverkopers, Braziliaanse regenwoudkettingzagers of wie er vandaag maar weer schuldig wordt bevonden aan de virusuitbraak.

Ben je een expert en wilde je die expertise al jaren toch eens online gaan verkopen, dan vallen nu alle redenen weg die je had om dat niet te doen.

Uitstelgedrag bestaat niet meer.

Druk-druk-druk bestaat niet meer.

Twijfel bestaat niet meer.

Ik zal het kort houden, want ik heb een waarschuwing voor je.

De meeste online trainingen worden verkocht voor peanuts.

Als je wilt weten hoe dat komt, bekijk dan eerst het online seminar dat ik daarover volgende week geef.

Voordat je haasje repje een online training gaat verkopen voor VEEL te weinig geld.

In dat online seminar geef ik je de 7 omzetkillers waardoor de meeste online trainingen voor peanuts verkocht worden.

De aanmeldlink krijg je zometeen.

Maar de allerbelangrijkste waarschuwing ga ik je nu alvast geven.

Ik heb de afgelopen 6 jaar aan duizenden klanten online trainingen verkocht. Trainingen die duizenden euro’s per stuk kosten.

En het allerbelangrijkste wat ik geleerd heb over het verkopen van hooggeprijsde online trainingen is dit:

Wil je een online training voor peanuts verkopen? Maak hem dan nice-to-have.

Wil je een online training voor de hoofdprijs verkopen? Maak hem dan must-have.

Over een nice-to-have training denken je klanten:

“Nja leuk.”

Over een must-have training denken je klanten:

“Tsamme, ik moet die training NU hebben! Maakt niet uit wat hij kost.”

Er is één ding dat 99% van de trainingen gemeen hebben.

En dat is dat ze allemaal nice-to-have zijn.

Of ze nou door een leuke frisse ondernemer worden gegeven, of door een saai opleidingsinstituut in Van der Valk-zaaltjes langs de A12.

Nice-to-have.

Het zijn nja leuk-trainingen.

Hoe je van jouw nice-to-have training een must-have maakt, laat ik volgende week donderdag zien in een bloednieuw online seminar:

Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen

De link om je gratis aan te melden is https://attendee.gotowebinar.com/register/6185595538224222219

Het is de allereerste keer dat ik dit seminar geef.

Denk niet dat je door het coronavirus gedwongen bent om lage prijzen te vragen.

Bullshidt. Dat is alleen maar de angst die regeert bij sommige ondernemers.

Ook nu kun je de hoofdprijs krijgen voor je training. Mijn omzet is de afgelopen maanden gestegen, niet gedaald.

Als je training tenminste een must-have is. Zie je volgende week.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen