Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

3 geheimen van een lucratieve mailinglijst

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wie aan het giftige infuus van de nieuwsmedia heeft gehangen dit weekend, kreeg shidt binnen zoals een bericht van afgelopen zaterdag.

Het Italiaanse persbureau AGI publiceerde toen een artikel met de kop:

“Door het coronavirus raken 8 van de 10 patiënten hun reukvermogen kwijt.”

Met als onderkop:

“Volgens onderzoek zelfs nog meer: bij 90% van de mensen met een besmetting verandert de smaak”

Bij lezing van het stuk bleek de journalist zich te baseren op een onderzoek onder een luttele 417 zieken. En dat de wetenschappers zeggen dat het voorlopige resultaten zijn en dat ze niet in staat zijn om te zeggen of de conclusie gerechtvaardigd is voordat er veel meer patiënten zijn onderzocht.

Oftewel: de meeste mensen die besmet zijn geweest met het virus hebben daar niks van gemerkt. Hun pizza quattro formaggi smaakt nog steeds als een pizza quattro formaggi.

Dat relativeert dit onderzoek nogal een heul klein beetje. Die cijfers zijn eigenlijks niks meer dan een lege pizzadoos.

Maar dat had de journalist er niet van weerhouden om een clickbait-kop te schrijven.

Een groot deel van de verslaggevers staat onder grote druk om dit soort sensatie-berichten te schrijven door het gebrek aan geld in de journalistiek.

Plus dat we eigenlijk ook allemaal wel weten dat nieuwsmedia vooral berichten schrijven over uitzonderingen en extreme gevallen.

Historicus Rutger Bregman van De Correspondent zegt daarom: “Het nieuws schaadt de mentale gezondheid.”

Realiseer je dat ook je klanten hiermee te dealen hebben.

En dat ze vastgeplakt zitten aan hun telefoon die een stroom van toxisch nieuws in hun oren fluistert.

Bedenk welk geluid jij wilt zijn in het leven van je klanten.

De allereerste wekker die ik kreeg toen ik 12 was, had maar één stand: een keiharde loeiende zoemtoon.

Elke ochtend als dat ding afging stonden alle schaarse haren overeind op mijn ontluikende puberlichaam.

Later kocht ik een wekkerradio en liet ik me ’s ochtends wekken met het zachte geluid van Hilversum 3.

En je hebt nu zelfs mensen die ’s morgens wakker gekust worden door een wekker die de opkomende zon nabootst en het geluid maakt van een kabbelende beek.

Bedenk zelf maar hoe jij wilt klinken voor je klanten.

Goed nieuws is schaars dankzij onze gekmakende media.

Terwijl iedereen al weet dat we straks gewoon weer open zijn voor business.

Blijf dus als ondernemer in het zadel zitten, en wees het positieve geluid waar je klanten nu behoefte aan hebben.

Members van Het Lab krijgen vandaag mijn 3 favoriete formules om een zo groot mogelijk bereik te krijgen.

Zodat iedereen die het wil horen hun positieve geluid opvangt.

De Masterclass van deze maand heet ‘3 geheimen van een lucratieve mailinglijst’.

Ik laat zien hoe je simpel de e-mailadressen krijgt van een grote groep ideale klanten.

Je ontdekt 3 next  level trucs die slimmer zijn dan een ‘gewone’ weggever op je website zetten.

Het is vandaag Deadline-Dag. Dat betekent dat je de Masterclass alleen nog kunt krijgen als je Member wordt voordat het 17.00 uur is.

Daarna sturen we hem naar de drukker.

De link: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: