Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Onverwachte marketing-kans

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren kwam ik op kantoor plotseling oog in oog met een onverwachte bezoeker.

Een van mijn ramen kijkt uit op de achterkant van een trapgeveltje.

En aan de antieke baksteentjes zag ik opeens uit mijn ooghoek een piepklein vogeltje hangen.

Normaal zitten er alleen kauwen op die trapgevel. Zwartgrijze ouderlingen met een lichtblauw ooggie.

Maar gisteren zag ik daar voor het eerst een boomkruipertje.

Geinig beestje met een kromme puntsnavel om insecten uit boomschors te peuren.

Kromme haaknageltjes om op een boomstam te kunnen zitten. Of een trapgevel.

Het is lente buiten, en als je goed luistert kun je in de struiken vaak al vogelnestjes horen piepen.

Vogels zijn brutaler nu. Door de hormonen.

In de natuur gaat alles lekker door. Het is alleen maar in de mensenwereld dat alles anders is dan 2 maanden geleden.

Dat is niet best, maar er zijn lichtpuntjes.

Een van de dingen die je nu ziet gebeuren is dat marketingbudgetten worden afgeschaald.

Een aantal bedrijven hebben hun marketing in lockdown gezet. Ze zijn gestopt met mailen en adverteren.

Door de gedaalde vraag zijn de prijzen voor adverteren scherp gedaald.

Dat betekent dat de manier waardoor ik de afgelopen jaren 20.000 e-mailadressen heb verzameld op dit moment 2 tot 3 keer zo goedkoop is.

Ik zou dus nu voor hetzelfde budget 40.000 tot 60.000 e-mailadressen hebben binnengehaald.

Dat is iets te kort door de bocht uitgerekend, maar het is een feit dat deze crisis unieke kansen biedt.

In de Masterclass die ik maandag naar mijn Members stuur, geef ik ze een formule om met online advertenties klanten binnen te halen.

Op een manier die voor mij 2 jaar geleden zo winstgevend was dat ik het advertentiebudget maximaal opschroefde, omdat ik wist dat mijn advertenties 9 van de 10 keer winstgevend waren.

Ik sta op het punt om mijn advertenties weer op te starten omdat de tarieven gekelderd zijn.

En ik ga er een truc aan toevoegen die ik vorig jaar van Dan Kennedy geleerd heb, waardoor ik de opbrengst van elke advertentie nog eens met 10 of 20% kan verhogen.

Het mooiste van deze manier van adverteren is dat hij een bijvangst oplevert. Die bijvangst is op lange termijn minstens net zo veel waard als de directe sales die een week na de advertenties binnenkomt.

Want die bijvangst dat zijn die e-mailadressen.

In de Masterclass leg ik uit hoe ik adverteerde, waarom het zo goed werkte, en hoe jij dit ook kunt doen.

En ik laat je zien wat de multiplier is die ik leerde van Dan Kennedy.

Maandag is de deadline, want dan gaat hij naar de drukker.

Sla je nagels erin nu het nog kan: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: