Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Je aanpak is uniek, maar je website is inwisselbaar

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Erik is een ondernemer die een unieke methode verkoopt.

Hij heeft het aan me uitgelegd en hij krijgt dingen voor elkaar waarvan zijn klanten dachten dat ze onmogelijk waren.

Maar toen we laatst met een laptop op onze knieën naar zijn website zaten te kijken, haalde ik dat unieke er helemaal niet uit.

Terwijl hij toch over zijn unieke methode vertelde in de teksten op zijn homepage.

Alleen zei hij dingen waardoor bezoekers dat niet door hadden.

Er stond bijvoorbeeld een paar keer op zijn homepage dat ze er ‘werkelijk alles’ aan doen.

Werkelijk alles.

Wat ook een paar keer op zijn homepage stond, was dat ze een ‘passende oplossing’ vinden.

Wat zou er gebeuren als we bij zijn concurrenten gingen shoppen?

Zouden die ook kunnen zeggen dat ze er ‘werkelijk alles’ aan doen om een ‘passende oplossing’ te vinden?

Sure. Zeggen zij waarschijnlijk ook.

Hel, jíj doet dat ook terwijl je in een totaal andere markt zit.

Met de laptop op schoot legde ik mijn hand op het logo van Erik dat bovenaan zijn homepage staat.

Ik vroeg hem: Wat als ik hier het logo van je grootste concurrent zou plakken?

Zou dat veel uitmaken?

Door de tekst die nu op zijn pagina staat, maakte dat weinig uit.

Best wel shocking eigenlijk, vond Erik. Want hij wist dat hij beter is dan die andere bedrijven.

En dat is niet alleen bij hem zo, maar bij jou waarschijnlijk ook.

Bij jou staat er ook van alles op je homepage dat ook zó op de website van je concurrent zou kunnen staan.

Weet je wat de reden is dat de websites van veel concurrenten een beetje inwisselbaar zijn?

Dat komt doordat de meeste bedrijven meeblaffen met de rest. Ze kopiëren elkaar. Dat is menselijk gedrag en je ziet het overal.

Daarom staat er marketingtaal op veel websites. Ook op die van jou waarschijnlijk.

Terwijl je denkt van niet, he? Erik dacht ook dat zijn site heel duidelijk was.

Marketingtaal op je website helpt klanten nou niet echt lekker om snel een beslissing te nemen.

Om je daar een aantal goede tips over te geven, heb ik donderdag een gratis online training georganiseerd.

Ik geef je daarin 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten JA zeggen.

En we gaan vooral inzoomen op je website.

Wil je online kijken naar die training, check dan even je agenda.

Want het is een eenmalige training en we hebben een maximum op het aantal mensen dat tegelijk kan kijken.

Dus meld je alsjeblieft pas aan als je in je planning tijd hebt aanstaande donderdag van 10 tot 12 uur.

Dit is de link om je gratis aan te melden: https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: