Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit is het goorste plekje op je kantoor

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De afgelopen 2 dagen zat ik met 7 klanten in een hotel.

Ze hadden daar een coronaprotocol. In ons zaaltje stond een grote fles alcoholgel en er lag een geplastificeerd briefje bij dat ons verzekerde dat de schoonmaakploeg elke dag de trapleuningen, deurklinken en liftknoppen desinfecteerde.

Wil je op je kantoor iets doen tegen bacteriën? Dan is één plekje het allergoorste.

Smeriger nog dan het kraantje van de waterkoeler (schijnt ook ranzig te zijn).

Het allervieste ding op kantoor is je toetsenbord.

Is ook niet zo gek.

Want daar zit je de hele dag met je poezelige kolenschoppen op te rammen. Heb je dat ding weleens een keer omgekeerd boven de kliko, en dan op de onderkant geklopt? OMG, echt ranzig.

Ook het toetsenbord van je laptop is een bacterieboerderij.

Want daar rusten je handen op terwijl er een bacillenkaravaan heehoo heehoo van je handen naar de QWERTY migreert.

Kun je dus ook gerust een keer een doekie met alcohol aan wagen, grote smurf.

Je toetsenbord domineert je bureaublad, want het is het grootste ding wat er ligt.

Net zoals het toetsenbord ook de helft inneemt van de totale oppervlakte van je laptop.

Dat is omdat we het zo vaak gebruiken. En ook omdat het zo mákkelijk is om te gebruiken.

De tools om te schrijven zijn ook simpel. Word is van alle programma’s in MS Office het snelste te leren.

Daardoor lijkt schrijven makkelijker te zijn dan andere vaardigheden.

Om te kunnen programmeren, heb je complexere tools nodig dan om een tekst te schrijven.

Daardoor denkt bijna niemand dat ze kunnen programmeren, en denkt bijna iedereen dat ze kunnen schrijven.

Gek eigenlijk. Een pollepel is ook makkelijk te gebruiken, maar dat maakt van jou nog geen Jonnie Boer.

Goed kunnen schrijven is wel lekker. Als je het dus wel echt kunt. Zeker voor een ondernemer is dat lekker.

Want: als je als ondernemer mensen kunt beïnvloeden met de woorden die je typt, dan verandert je toetsenbord in massief goud.

Dat is copywriting. Klanten beïnvloeden met je woorden.

Het is niks anders dan verkopen met je toetsenbord.

Een van de waardevolste skills die je kunt leren als ondernemer, omdat je er rechtstreeks je omzet mee verhoogt.

De relatie is 1 op 1.

Beter worden in copywriting =  Meer omzet maken.

Aanstaande donderdag geef ik daar een uitgebreide online training over.

In die training geef ik je 7 copywriting-technieken waardoor bezoekers van je website JA zeggen.

Het is meer dan een jaar geleden dat ik die training voor het laatst heb gegeven, en daardoor heb ik de afgelopen dagen veel aanmeldingen gekregen.

We hebben alleen een maximaal aantal deelnemers dat live kan kijken. Want het is een online uitzending met een maximale capaciteit.

Daardoor is het gratis, maar niet vrijblijvend. Want het aantal plaatsen is beperkt en ik vraag je dringend om je alleen aan te melden als je zeker weet dat je donderdag 12 maart tijd hebt van 10 tot 12 uur.

De link om je aan te melden is https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: