Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

MOEHAHAHA! Kom jij over als Frankenstein op je website?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

MG stond ooit, lang geleden bekend als de betaalbare sportwagen van Engeland.

Maar in 2006 ging de MG Rover Group op de fles en werd de hele handel opgekocht door de Chinezen.

Die bouwen nu auto’s met dat bekende achthoekige logo erop, dat je associeert met Engelse landweggetjes.

Maar de karren die ze maken zijn geen ranke cabrio’s meer die grommend door de holle weggetjes van Yorkshire razen.

Ze hebben bijvoorbeeld zojuist een elektrische SUV uitgebracht. De MG – ZS EV.

Ik zag een video van een autojournalist die een beetje onwennig rond het leenexemplaar heen liep.

“Als ik hem zie, dan krijg ik een soort kortsluiting”, mompelde hij.

Is het nou een Nissan, is het nou een Mazda, wat, hè?

De carrosserie is geleend in Japan. De gril is geswyped van een Mercedes. Het stuur is copy paste Volkswagen.

Ze hebben zich eeeh… laten inspireren door de rest van de automarkt. Echt een Chinese auto dus. Het is een Frankenstein van aan elkaar genaaide onderdelen.

Maar absoluut geen MG.

Veel websites zijn ook bij elkaar geswyped door de ondernemer, die zich laat ‘inspireren’ door de conventies in de markt.

Maar klanten vinden het helemaal niet inspirerend als jij klinkt als een Frankenstein van bij elkaar gecopypaste marketingzinnetjes.

Je klanten zoeken naar iemand met een eigen identiteit. Iemand die ze inpakt met charme. Een onafhankelijke denker.

De grap is, die onafhankelijke denker dat ben jij ook. Alleen zou je dat niet zeggen als je naar je website kijkt.

Want die komt waarschijnlijk over als een marketing-Frankenstein.

Donderdag geef ik een online training waarin je afscheid neemt van Frankenstein op je website.

Want we gaan het hebben over copywriting en daar geef ik je 7 van mijn beste tips over.

Ik neem de tijd, en we zijn bezig van 10 tot 12 uur.

De gratis training heet: 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten JA zeggen.

Je kunt daar live online bij zijn, als je klikt op de link hieronder en je aanmeldt.

Verzoek: meld je alleen aan als je donderdag 12 maart echt tijd hebt. Want door de tool die ik gebruik heb ik een max op het aantal mensen dat tegelijkertijd kan kijken.

Dit is de aanmeldlink: https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: