Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat als 95% van je websitebezoekers afhaakt?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteravond zat ik met zoonlief op de tribune bij FC Utrecht – Ajax, halve finale KNVB-beker.

Of ik kan beter zeggen: we stónden op de tribune, want het hele vak verrekte het om te gaan zitten.

We zijn bij meer dan 20 wedstrijden geweest in de Galgenwaard, maar het was nog nooit gebeurd dat we de hele pot hebben moeten staan.

Als Ajax langskomt dan is het stadion uitverkocht en de atmosfeer staat onder stroom.

We zaten naast het uitverkochte uitvak, waar iedereen een zwarte jas aan had en 3 gasten een trommel hadden meegebracht uit Mokum. Kullere-herrie.

In de 33e minuut maakte Utrecht de 1-0 uit een kopbal na een vrije trap.

Dat magische moment dat je na een goal een nanoseconde niet weet wat je doet en jezelf terugvindt met je armen  in de lucht met gebalde vuisten terwijl je KEIhard staat te schreeuwen.

Je ziet en je hoort even helemaal niks, behalve dat 22.601 gekken tegelijk JAAAA brullen.

Het werd uiteindelijk 2-0 en we gaan kijken of we kaarten kunnen bestellen voor de finale in de Kuip.

Het was een mooie vader-en-zoon avond en hopelijk gaan we op zondag 19 april die Beker weer eens pakken.

Zo’n vol stadion is ook het bezoekersaantal dat op de website van je bedrijf kan langskomen.

Als je het goed doet, komen er jaarlijks zelfs wel een aantal stadions vol met volk langs.

Alleen zeggen die niet allemaal JA tegen jou. Sterker nog, de meesten zeggen NEE.

Want de meeste sites hebben maar een paar procent conversie door bezoekers om te zetten in leads.

Als je het goed doet neemt 5% contact met je op. Dat betekent dus ook dat 95% afhaakt.

Dat is alsof 95% van de bezoekers in je stadion de hele wedstrijd niks zegt, rustig gaan zitten, geen drankje of niks bestellen en voor het eindsignaal alweer de hekken uit loopt.

Waardeloos.

Hoe krijg je nou meer bezoekers zo ver dat ze JA tegen je zeggen?

Daar geef ik over precies een week een gratis training over.

Daarin vertel ik uitgebreid over 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten JA tegen je zeggen.

Je gaat zien wat voor tekst je op je website kunt zetten om mensen zó enthousiast te maken dat ze hun telefoon of hun pinpas te laten trekken.

Ze gaan niet eens meer langs bij de concurrent om op hun website te kijken.

Die gratis training kun je live via internet volgen.

Maar, er zit een max op het aantal bezoekers dat tegelijkertijd live naar de uitzending kan kijken.

Dus ik vraag je dringend om je alleen aan te melden als je tijd hebt op donderdag 12 maart van 10 tot 12 uur.

Dit is de link om je aan te melden: https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: