Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Gewoon naar dezelfde kleur spelen

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Typerende scene tijdens de uitzending van Studio Voetbal op NPO3 afgelopen zondagavond.

Professor Zuurbeckje Pierre van Hooijdonk was zondag opvallend positief over één voetballer: PSV-spits Sam Lammers.

Pierre oreerde: “Hij was balvast, hij draaide een aantal keren goed weg, hij heeft een goede basistechniek.

Gewoon een bal goed en simpel verwerken en naar dezelfde kleur spelen. Ik vind dit echt een potentiële topspits.”

Terwijl Van Hooijdonk juichte, zat tafelgenoot Rafaël van der Vaart steeds afkeurender te kijken. En zei vervolgens over exact dezelfde voetballer:

“Ik vond hem echt dramátisch spelen, echt heel slecht. Ik vond hem vandaag heel erg slordig.”

Daar had Pierre niet van terug.

“Een van de twee heeft er geen verstand van”, ginnegapte presentator Sjoerd van Ramshorst – die een punt had.

Rafaël bleek gewoon nét iets andere fragmentjes uit de wedstrijd te hebben geknipt om te laten zien.

Voetbal is publiek bezit en de ‘experts’ op TV en in de voetbalpodcasts waar ik op geabonneerd ben brallen er lekker op los.

Geeft niks, het is allemaal entertainment.

Maar als het gaat om overleven dan wil je niet afgaan op meningen. Dan wil je geen showprofessor met moeilijk haar die wat momentopnames aan elkaar interpreteert met een bloedserieus gezicht.

Dan wil je het zeker weten.

Bijvoorbeeld als het over je website gaat.

Als die niks oplevert, dan kun je wel wat tips gebruiken om dat ding beter te laten converteren.

Zodat meer bezoekers besluiten om hun telefoon of hun pinpas te trekken.

Maar dan wel graag tips waarvan je zeker weet dat ze werken.

Want van meningen gaat jouw schoorsteen niet roken, grote smurf.

Voordat ik ondernemers ging helpen, heb ik jarenlang tests gedaan op de websites van grote bedrijven.

Ik ben heel slecht in rekenen, maar daar hadden we webanalisten voor.

Die statistisch bewijs leverden. Daardoor wist ik zeker of mijn tekstuele wijziging op de website meer business opleverde of juist niet.

Uit mijn tijd in de corporate ecommerce-wereld heb ik een hele bult aan best practices overgehouden.

Kleine en grote optimalisaties op websites die altijd werken. Geheid. Op 99% van de websites.

Geen ingewikkelde dingen. Vaak kun je ze gewoon op je huidige website even aanpassen.

Af en toe geef ik een online training waarin ik flink wat van die tips met klanten deel.

Die training geef ik online, en je kunt daar gratis aan meedoen.

Volgende week donderdag geef ik een training die ik al meer dan een jaar niet heb gegeven.

En het kan ook best weer een jaar duren voordat het opnieuw gebeurt.

In die training geef ik je 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten JA zeggen.

Ik ga je nu de link geven om je aan te melden, maar er is wel een maar. Er zit namelijk een max op het aantal mensen dat tegelijkertijd kan kijken.

Dus meld je alsjeblieft alleen aan als je tijd hebt volgende week donderdag 12 maart van 10 tot 12 uur.

Dit is de aanmeldlink:

https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: