Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Improviseer je op je website of gebruik je bewezen technieken?

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Fruitvliegjes, dacht ik.

Ze zijn er vroeg bij dit jaar. Ze zwermden rond mijn epipremnum en mijn diefenbachia.

Dat zijn geen interne organen trouwens, maar kamerplanten.

Door wat te goochelen kwam ik erachter dat de vieze vliegjes in mijn kantoor eigenlijk een muggensoort zijn die niet steekt, en de onheilspellende naam ‘varenrouwmug’ draagt.

Niet alleen zijn het irritante beestjes die voor je computerscherm vliegen, maar hun larfjes blijken ook de wortels van je bloedjes van kamerplanten op te vreten.

Dat kon goddomme natuurlijk niet waar zijn.

Verder zoekend bleek the ‘wisdom’ of the crowd allerlei remedies tegen die krengen aan te dragen.

Schaaltjes met wijn. Kaneel. Zand strooien.

Er bleek ook een remedie te zijn die echt werkt.

Want die wijn en kaneel zorgden alleen maar voor een merkwaardige geur in mijn kantoor, terwijl de vliegjes ronddansten in alsmaar grotere aantallen.

Er zijn nu hulptroepen onderweg via tante pos, lieve kijkbuiskinderen. Een paar miljoen hulptroepen zelfs.

Aaltjes.

Je bestelt een doosje microscopische insecten denk ik dat het zijn, wurmpjes zeg maar.

Die zien er met zijn allen uit als poeier in een bakkie, maar als je daar wat water bij giet en in je potgrond gooit, nou! Dan gaan ze aan het werk.

Ze duiken onder de grond, glibberig en blind als ze zijn, en vermoorden alle larven. De vliegen hebben boven de grond een heerlijk leven van 2 dagen dus als de aanvoer van onder de grond stopt ben je die zwarte fladderaars zo kwijt.

Ik hoop dat het hoorbaar is als die aaltjes morgen de strot afbijten van die larven.

Welk probleem je ook hebt, op internet zijn er altijd goedbedoelende zielen die wel een remedie hebben.

Meestal remedies die niks mogen kosten. Een zuur restje wijn. Een muf potje kaneel (T.H.T 10-2014). Werkt bij hun altijd zó goed!

Betekent nog niet dat het bij jou ook gaat werken. Kijk uit voor N=1.

Stel dat je bijvoorbeeld je website wilt verbeteren. Omdat hij te weinig klanten trekt. Niemand belt, niemand vraagt aan.

Dan kun je gaan improviseren of huis-tuin-en-keuken remedies uitproberen.

Terwijl om je heen de verrottingsgeur te ruiken is omdat je business aan de wortel afsterft en wordt opgevreten.

Maar in plaats van te klooien met trucjes van random deskundigen op social media die meestal weinig budget en geen klanten hebben, kun je beter op zoek gaan naar technieken die bewezen zijn.

Zodat je geen tijd verliest en echte oplossingen toepast in plaats van mythes, meningen en folklore.

Volgende week donderdag geef ik een gratis training over 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten ja zeggen.

Geen mengseltjes van gebruikte theezakjes gemengd met schoonmaakazijn.

Maar bewezen overtuigingstechnieken die ik jarenlang heb getest op de websites van grote bedrijven, en die daarna door duizenden ondernemers zijn gebruikt die het van mij hebben geleerd.

Je kunt de training gratis online bekijken als je tenminste bent aangemeld via deze link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!