Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Veilige meningen van de menigte over marketing

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Twitter brulde vorige week van het lachen. Een moeder bracht haar kinderen naar school en realiseerde zich onderweg dat ze iets kleins was vergeten mee te nemen.

Haar kinderen.

Ze zat alleen in de auto en hikkend van het lachen filmde ze de achterbank.

Meer een actie voor een vader eigenlijk, het had mij zo kunnen overkomen behalve dan dat ik ze vroeger meestal op de fiets bracht.

Iets belangrijks vergeten in een relatie zorgt wel vaker voor awkward situaties.

Bijvoorbeeld in een vriendschap. We hebben allemaal weleens een ‘vriend’ gehad die nooit iets van zich liet horen behalve als hij iets nodig had. Of je hem effe een tientje kon lenen of op een andere manier kon matsen.

Of hoe had je het gevonden om maandenlang te wachten tot de big night: je huwelijksnacht. En dat je partner dan tijdens die nacht waarin je elkaar eindelijk mocht uitkleden, zei dat hij of zij eerst liever nog een paar weken jullie relatie wilde uitbouwen?

Het is niet handig om mensen teleur te stellen als je een relatie met ze hebt.

En al helemaal niet in het begin.

Toch is dat wat veel ondernemers doen, in hun marketing.

Want ze gedragen zich precies zoals die vriend die een tientje komt lenen, of die bruidegom die niet delivert.

Jij ook, bachelor. Ja, ik heb het tegen jou.

Dit soort gedrag is namelijk de gouden standaard geworden in marketing, tenminste als je het aan de meeste MKB’ers en ZZP’ers vraagt.

Ze denken dat het zo heurt.

En daardoor hebben ze geïrriteerde of gefrustreerde klanten. Zonder dat ze het door hebben.

Een van de 5 vormen van onorthodox gedrag waar ik het deze maand in Het Lab over heb, is het onbeholpen gedrag van ondernemers in de relatie met klanten.

Ik laat je zien wat klanten van je verwachten, en waarom jij weigert om ze tevreden te stellen.

Eerlijk gezegd weet ik nu al dat dit bij politiek correcte ondernemers weerstand gaat oproepen.

Dus meld je alleen aan als Member als je bereid bent om afscheid te nemen van de meute.

Van de menigte die elkaar nadoet en dezelfde veilige mening heeft over marketing.

Dit is alleen voor wie bereid is om onconventioneel te denken. Voor wie bereid is om een goeie vriend te zijn waar je wat aan hebt. En om klanten een goeie marketingbeurt te geven tijdens de huwelijksnacht.

Vandaag is deadline-dag. Dus als je na 17 uur vanmiddag Member wordt, krijg je deze Masterclass niet en hoor je pas over een maand iets van me. Sla je toe voor het vijf uur is, dan zit de Masterclass met de 5 vormen van onorthodox gedrag vanmiddag nog in je inbox.

Dit is de link: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast