Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom ik alles doe om een NEE van klanten te krijgen

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Van de mensen die in Europa het coronavirus hebben opgelopen, is tot nu toe 0,3 procent overleden.

Dus mocht je besmet raken, dan is je overlevingskans 99,7%.

Een prima percentage.

Iets anders waarbij je streeft naar hoge percentages, is bij het aantal mensen dat naar je luistert als je trainingen of adviezen geeft.

Want alleen als je klanten iets gaan dóen met wat jij ze leert, verandert er iets.

Ze krijgen alleen resultaten als ze in actie komen.

Sinds ongeveer een jaar doe ik in mijn bedrijf iets om dat percentage te verhogen.

Daardoor krijg ik nu alleen nog maar klanten binnen die erin vliegen.

Van die types die er zin in hebben, nieuwe modules en masterclasses uit mijn handen trekken zodra ze verschijnen, en die resultaten halen.

Wat ik doe, is precies het tegenovergestelde van wat ik jarenlang heb gedaan.

Voorheen probeerde ik altijd de aantallen mensen te vergroten die zich aanmeldden voor mijn mailinglijst en die mijn trainingen bestelden.

Ik deed er alles aan om de conversie te verhogen van mijn pagina’s en formulieren.

Daar ben ik helemaal van afgestapt en ik doe nu het tegenovergestelde.

Niet dat ik nu zo lelijk mogelijke pagina’s maak, of het superlastig maak om een formulier in te vullen.

Dat bedoel ik niet.

Wat ik bedoel is dat ik vroeger alles deed om een ja van een klant te krijgen. Terwijl ik nu alles doe om een nee te krijgen.

Daardoor is de kwaliteit van de mensen die zich ondanks alles tóch aanmelden als een blad aan een boom omgewapperd.

Alleen de allerbeste klanten melden zich nu nog aan, en het is genot om met ze te werken.

Komende maand vertel ik aan Members van Het Lab wat ik doe om een nee te krijgen van klanten, en waarom ik jou aanraad om hetzelfde te doen als je een compleet andere energie in je bedrijf wilt.

Of je nou coacht, traint, adviseert, consult of op een andere manier mensen naar je probeert te laten luisteren.

De link om je percentages te verhogen is www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: