Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe krijg je continuïteit in de verkoop van je online trainingen?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Marja is een veteraan in het verkopen van online trainingen, en ze stuurde me dit bericht:

===

“Wat ik lastig vind is om continuiteit in de verkoop van mijn online trainingen te hebben. Ik heb al meerdere staan en goed verkocht. Met name met een pilotaanbod in de beginfase. Daarna druppelt het wat. Terwijl er vlgs mij veel meer schaalgrootte uit valt te halen.”

===

De eerste opwinding van het lanceren van je online training is tintelend. Je hebt iets nieuws en je bent retetrots.

Je ongeduldigste klanten springen er bovenop. Dat is het effect van NIEUW.

Maarrrr: de lancering is maar één van de vele momenten waarop je die online training wilt verkopen.

Dat is het hele idee erachter. Je wilt jarenlang lol van dat ding hebben, waarom zou je anders een product maken dat je in onbeperkte aantallen kunt verkopen?

Maar dat moeje dan nog wel effe doen. Hoe werkt dat eigenlijk, verkopen in onbeperkte aantallen?

Het is niet de bedoeling dat je straks na de lancering een dood paard in de stal hebt liggen.

In de afgelopen jaren heb ik 11 verschillende manieren uitgeprobeerd om online trainingen te verkopen.

Een paar verkooptechnieken bleken complete flops te zijn.

Vooral omdat ze veel te veel werk waren elke keer. En ook omdat ik ze daarna een hele tijd niet meer kon herhalen.

Een paar andere manieren om te verkopen deden het wel aardig. Die ben ik blijven gebruiken.

Maar één verkooptechniek stak met kont en schouders boven alle andere uit.

Ik heb daardoor letterlijk duizenden online trainingen verkocht.

Het is een schaalbare manier van verkopen, die je bijna geen voorbereiding kost en die je zo vaak kunt herhalen als je wilt.

Een tijd lang heb ik elke week zo’n promotie gedaan en elke week voor duizenden tot tienduizenden euro’s aan online trainingen verkocht.

Die verkooptechniek is:

Webinars.

Deze week lanceer ik mijn nieuwe online traininge Extreme omzet met online trainingen voor Early Birds.

Je bent een Early Bird als je niet wilt wachten tot de officiële lancering in mei.

Early Birds krijgen namelijk eind volgende week al toegang tot het eerste stukje van de training.

Want de komende maanden ben ik hem aan het opnemen en als je bereid bent om elke keer even te wachten op het volgende stukje van de training, krijg je in ruil daarvoor een giga korting.

Die korting is 60%. Je investeert dus minder dan de helft van de normale prijs.

Als Early Bird krijg je óók een bijzondere bonus waar ik eigenlijk een hele separate training over had kunnen opnemen.

En dat is: mijn aanpak voor het geven van webinars.

Ik laat je precies zien hoe ik mijn webinars geef, hoe mijn verhaal in elkaar zit en waarom die webinars duizenden online trainingen voor me hebben verkocht.

Dit Early Bird aanbod is eenmalig. Het geldt alleen maar deze week. Daarna komt het nooit meer terug.

De laatste 6 dagen zijn ingegaan waarop je deze bonus plus 60% korting krijgt, en als je als Early Bird wilt binnenfladderen dan is dit de link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/extreme-omzet-met-online-trainingen

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: